پیام سپاهان
هوای اصفهان سالم است/ جو ناپایدار در راه
شنبه 21 مهر 1397 - 13:10:54
پیام سپاهان - ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان نشان می‌دهد هوای این کلانشهر با میانگین AQI معادل 76، برای عمومی سالم است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، در 24 ساعت منتهی به 7 صبح امروز و بعد از عبور از پایان هفته، میانگین کیفیت هوای شهر اصفهان شاخص 76 را نشان می‌دهد که با فاصله‌ای بیست‌وشش‌تایی از محدوده پاک، برای عموم سالم است.
پرتال کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان نشان می‌دهد میدان احمدآباد با شاخص 90، خیابان دانشگاه با شاخص 92 و چهارباغ خواجو با AQI معادل 87، آلوده‌ترین نقاط اصفهان هستند.
همچنین خیابان رودکی با شاخص 57، بزرگراه خرازی با با شاخص 67 و خیابان‌های استانداری و پروین با شاخص 70، پاکترین نقاط اصفهان از میان مناطق دارای ایستگاه سنجش هستند. 
تارنمای رسمی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفته بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان می‌باشد. بر این اساس در طی این مدت شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌های رگباری و رعد و برق به‌ویژه در غرب و جنوب استان خواهیم بود.
دمای هوا در 24 ساعت آینده 1تا 2 درجه کاهش خواهد داشت. روز شنبه هوای اصفهان قسمتی ابری، غبار صبحگاهی بعداز ظهر افزایش ابر و وزش بادنسبتاً شدید و رگبار و احتمال رعدوبرق خواهد داشت. روز یکشنبه نیز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش بادنسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق را شاهد خواهیم بود. دوشنبه نیز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدو برق پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69146/هوای-اصفهان-سالم-است--جو-ناپایدار-در-راه
بستن   چاپ