پیام سپاهان
یارمحمدیان خبر داد:
واگذاری برخی نمایشگاه‌های اصفهان به بخش خصوصی
شنبه 21 مهر 1397 - 13:10:59
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: برگزاری برخی نمایشگاه‌ها در اصفهان از سال آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
 به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان امروز (شنبه) در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی اتوکام، با اشاره به شرایط اقتصادی و تلاطم‌های ارزی کشور، اظهار کرد: با وجودی که در کشور بسیاری از نمایشگاه‌ها برگزار نشده، اما استان اصفهان تاکنون برگزارکننده ٢٥ نمایشگاه بوده که علاوه بر رونق کسب و کار می‌تواند امیدبخش تولید و صنعت باشد و مسیرهای بهتری را به فعالان این بخش معرفی کند.
وی به سیاست‌گذاری سال آینده شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد نمایشگاه‌هایی که خود برگزارکننده آن بوده را از سال ٩٨ به بخش خصوصی واگذار کند که این تصمیم موجب توسعه صنعت نمایشگاهی در استان اصفهان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در خصوص بیست و چهارمین دوره نمایشگاه اتوکام اصفهان، گفت: برپایی بیست و چهار دوره اتوکام بیانگر تداوم این نمایشگاه است که با همت فعالان بخش IT برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه های کشور است و از جایگاه بالایی در این حوزه برخوردار است، افزود: از دیگر دلایل موفقیت اتوکام کیفیت حضور شرکت‌های این حوزه در رویدادهای جانبی آن است که موجب تقویت علمی این نمایشگاه می ‎ شود.
یارمحمدیان یادآور شد: این رویداد اقتصادی ٢١ تا ٢٥ آبان امسال در چهار سالن نمایشگاهی و در بخش های خدمات نرم افزار و سخت افزار، تجارت الکترونیک، مخابرات، آموزش و پژوهش میزبان مخاطبان اصلی و فروشندگان لوازم جانبی، کامپیوتر، طرفداران استارتاپ ها و عموم مردم است.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69150/واگذاری-برخی-نمایشگاه‌های-اصفهان-به-بخش-خصوصی
بستن   چاپ