پیام سپاهان
رییس نظام صنفی یارانه استان اصفهان:
حضور پررنگ استارتاپ‌ها در بیست و چهارمین نمایشگاه اتوکام
شنبه 21 مهر 1397 - 13:11:00
پیام سپاهان - رییس نظام صنفی یارانه استان اصفهان گفت: در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه اتوکام اصفهان، یک سالن برای حضور استارتاپ‌ها تدارک دیده شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد اطرج امروز (شنبه) در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی اتوکام، در خصوص برپایی این دوره از نمایشگاه، اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود کشور و در سالی که منتسب به حمایت از کالای ایرانی است، شعار سیاست گذاری نمایشگاه "توسعه اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی" است.
وی با تاکید بر اینکه امروز در دوران جنگ اقتصادی هستیم و دنیا برای مقابله با اقتصاد ایران بسیج شده است، گفت: تنها راه برون رفت از این شرایط تکیه بر توان داخل است .
رییس نظام صنفی یارانه استان اصفهان با بیان اینکه اتوکام بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات بعد از الکامپ تهران است، افزود: در این دوره علاوه بر شرکت نمایشگاه اصفهان، شرکت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیز درگیر این رویداد هستند.
وی با اشاره به تشکیل شورای سیاست گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه اتوکام از تیرماه با همکاری ذینفعان این صنعت، تصریح کرد: با تلاش فعالان این بخش می‌توان شرایط توسعه پایدار را فراهم کنیم .
رییس نظام صنفی یارانه استان اصفهان تاکید کرد: این نمایشگاه با حمایت اصلی شرکت نمایشگاه اصفهان در نظر دارد تا در جنگ اقتصادی امروز توان ایرانی را بروز دهد .
اطرج با اشاره به تغییر ساختاری این نمایشگاه در این دوره، گفت: در این دوره یک سالن برای حضور استارتاپ‌ها، فیری لنسرها، فعالان و دانشجویان فعال در حوزه‌های IOT ، شهرهوشمند، ساخت بازی ... در مراکز ICT اختصاص دارد .
وی به حضور باشگاه مشاوران به صورت رایگان در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه سرمایه گذاران و صندوق های سرمایه گذار برای تیم هایی که نیازمند سرمایه هستند حضور دارند، همچنین در این نمایشگاه مشاوره شغلی برای افراد جویای شغل در این حوزه انجام می شود.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69151/حضور-پررنگ-استارتاپ‌ها-در-بیست-و-چهارمین-نمایشگاه-اتوکام
بستن   چاپ