پیام سپاهان
نماینده مردم اصفهان در مجلس:
نیازهای کانون پرورش فکری کودکان به کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام شود
يکشنبه 22 مهر 1397 - 14:01:43
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده مردم اصفهان گفت: گزارشی از عملکرد و نیازهای کانون پرورش فکری کودکان به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شود تا بدانیم اصفهان چه نیازهایی دارد و در این راستا بودجه ای در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام‌ احمد سالک پیش از ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اظهار کرد: علم را در کودکی آموختن مانند نقش روی سنگ است و اگر کودکان مطلب خوب و با ارزشی را در کودکی یاد بگیرند تا پایان عمر این مطالب در فکر، ذهن و عملکردشان باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد: شخصیت توحیدی کودکان از سن دو سالگی به بالا سامان می‌یابد اگر این شخصیت بر اساس شناخت و معرفت الهی پایه‌گذاری شود این کودکان در آینده برای جامعه فردی مفید خواهند بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 61 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اصفهان مشغول به کار است، گفت: مربیان و اساتیدی که در این مراکز فعالیت می کنند باید بدانند اگر کسی کار بدی کند به دلیل شخصیتی است که در کودکی او شکل گرفته و تمام مربیان و اساتیدی که در شکل گرفتن شخصیت این کودک دخیل بوده‌اند در کار بد او شریک‌اند و اگر شخصی از عمل زشت دیگری راضی باشد در عمل او نیز شریک است.
وی خطاب به مربیان تصریح کرد: کودکان در دست شما امانت‌اند و با این امانت جوری برخورد کنید که در آینده سالم باشند، آینده این کشور را کودکان می‌سازند و باید خوب به آن‌ها برسیم تا آینده کشور تباه نشود.
سالک با اشاره به اینکه بهترین قصه گو خداوند متعال است، افزود: امیر المومنین علی (ع) برای امام حسن نامه ای در ارتباط با تربیت فرزندان نوشته اند که آن نامه در نهج البلاغه نیز وجود دارد، من از مدیر کل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می خواهم این نامه را در اختیار مربیان قرار دهد تا از آن برای آموزش کودکان الگو بگیرند.
وی اضافه کرد: گزارشی از عملکرد و نیازهایتان به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه دهید تا بدانیم استان اصفهان چه نیازهایی دارد و در این راستا بودجه را برای شما در نظر بگیریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69310/نیازهای-کانون-پرورش-فکری-کودکان-به-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-اعلام-شود
بستن   چاپ