پیام سپاهان
اعتیاد خاله، خواهرزاده را به کام مرگ کشاند
يکشنبه 22 مهر 1397 - 17:21:33
پیام سپاهان - در روزهای گذشته، در نیک آباد، روستایی از توابع جرقویه سفلی در اصفهان، زنی که به اعتیاد دچار بود، در واکنش به شیطنت‌های کودک 4ساله، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب مرگ کودک شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، حضانت کودکی که در این حادثه توسط خاله خود به قتل رسیده، بعد از جدایی پدر و مادر و محکومیت مادرش به زندان، به عهده پدربزرگ مادری‌اش بوده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در روز حادثه، خاله این کودک، که معتاد بوده، پس از درماندگی از شیطنت‌های کودک، او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. شدت تنبیه به قدری زیاد بوده که متاسفانه کودک کشته می‌رسد.
سردار معصوم بیگی با اشاره به ورود به هنگام نیروهای پلیس در محل بیمارستان با اطلاع‌رسانی کادر بیمارستان، گفت: حادثه رخ‌داده نتیجه اعتیادی است که در سطح جامعه با سرعت زیاد رایج شده است.
وی با بیان اینکه مسئولیت و رسالت انسانی همه تاثیرگذاران شهر، تلاش در راستای کنترل و کاهش آمار اعتیاد است و اضافه کرد: با وجود هشدارهای زیادی که به روش‌های مختلف تبلیغاتی به جامعه داده می‌شود، رخداد چنین حوادث ناگواری ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: خبرنگاران، هنرمندان، ورزشکاران، پدران و مادران و تمام اقشار جامعه باید وارد شوند و با تلاش در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی، در پاکسازی شهر و جلوگیری از رخداد این ابرآسیب اجتماعی همیار پلیس شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69335/اعتیاد-خاله،-خواهرزاده-را-به-کام-مرگ-کشاند
بستن   چاپ