پیام سپاهان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:
116 نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند
يکشنبه 22 مهر 1397 - 17:21:42
پیام سپاهان - اردستان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده 116 نفر شامل 88 مرد و 28 خانم است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد حیدری ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات کانون مداحان اردستان در تاریخ 9 آذر برگزار می شود.
وی افزود: کانون مداحان دارای 5 نفر اعضای اصلی هستند که کارشان ساماندهی مداحان شهرستان و برگزاری کلاس ها و آموزش هایی همچون مقتل شناسی برای مداحان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده 116 نفر است که برادران 88 نفر و خواهران 28 نفر هستند.
وی افزود: فرآیند انتخاب مداحان با تشکیل اعضاء کانون به ریاست رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، ناجا و اداره اطلاعات و رئیس شورای هیئات مذهبی و یک نفر مداح خوش نام که کاندید نمی شود، تشکیل شده است.
حیدری بیان داشت: اطلاع رسانی برای انتخابات آغاز شده و باید افراد در کلاس سطح بندی که در خصوص معلومات دینی و قرآنی است، شرکت کرده و کد دریافت کنند.
وی همچنین اعلام کرد: شهرهایی که 20 تا 200 مداح دارند باید پنج نفر را انتخاب کرده و دو نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شوند که سن و شرط شرکت در انتخابات 30 تا 65 سال و داشتن مدرک دیپلم است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69346/116-نفر-عضو-کانون-مداحان-اردستان-هستند
بستن   چاپ