پیام سپاهان
عضو شورای سیاست ‌گذاری جشنواره مهر سلامت:
اجتماعی کردن موضوع سلامت مطالبه جامعه امروز است
يکشنبه 22 مهر 1397 - 17:21:42
پیام سپاهان - اصفهان - عضو شورای سیاست ‌گذاری جشنواره مهر سلامت گفت: اجتماعی کردن موضوع سلامت مطالبه امروز جامعه است که نخستین گام آن را با جشنواره مهر سلامت برداشتیم.

کیانوش جهانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت باید بدنبال اجتماعی کردن آن و مشارکت هر چه بیشتر مردم در حوزه سلامت و آگاه سازی مردم از حوزه سلامت باشیم.
وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره مهر سلامت اولین گام برای مشارکت مردمی در حوزه سلامت برداشته شد، افزود: تک تک افراد جامعه به نوعی در ارتقای حوزه سلامت و گسترش فرهنگ سلامت عمومی جامعه نقش به سزایی دارند.
عضو شورای سیاستگذاری جشنواره مهر سلامت با بیان اینکه بدنبال برند مهر سلامت و جشنواره ای با همین عنوان در منطقه خاورمیانه به اسم اصفهان هستیم، اعلام کرد: بدنبال گنجاندن مشارکت خیرخواهانه مردم در امر سلامت در قالب جشنواره مهر سلامت و نهادینه کردن آن در قالب این جشنواره هستیم.
وی افزود: امیدوارم با استمرار و تداوم این قبیل جشنواره‌ها، برند و جشنواره مهر سلامت در منطقه خاورمیانه برای اصفهان باشد و اصفهان به عنوان کانون شناخته شده برای این موضوع در خاورمیانه مطرح شود.
جهانپور با بیان اینکه جشنواره مهر سلامت از فردا به مدت چهار روز برگزار می شود، گفت: در این مدت دو کارگاه بررسی مولفه‌های اجتماعی و سینمای اجتماعی، تصویر و آستانه تحمل مخاطب برگزار می شود.
وی همچنین به وجود بخش دانش آموزی در جشنواره اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 923 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت ارسال شده که در بخش داستانی 372 اثر، در بخش مستند 216 اثر، در بخش فیلمنامه 275 اثر و در بخش دانش‌آموزی 60 اثر در جشنواره شرکت داده شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69347/اجتماعی-کردن-موضوع-سلامت-مطالبه-جامعه-امروز-است
بستن   چاپ