پیام سپاهان
دو هزار و 500 هکتار از موقوفات استان اصفهان سند گرفت
دوشنبه 23 مهر 1397 - 16:00:50
پیام سپاهان - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در شش ماه نخست امسال برای دو هزار و 500 هکتار از اراضی موقوفات و رقبات استان اصفهان سند مالکیت به نام موقوفات اخذ شده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش با تلاش و پیگیری های انجام شده معاونت حقوقی و ثبت در شش ماه نخست سال جاری برای دو هزار و 500 هکتار از اراضی موقوفات و رقبات استان اصفهان سند مالکیت به نام موقوفات اخذ شده است.
وی به اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه برای توسعه حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه در استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به پیگیری انجام شده و مشارکت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در چهارچوب قوانین و مقررات امسال برای توسعه حرم مطهر امامزاده سلطانعلی بن محمدباقر(ع) مشهد اردهال کاشان امسال 72 هکتار از زمین های منابع طبیعی که در مجاورت این امامزاده عظیم الشان قرار دارد سند مالکیت اخذ شده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان شد: در 5 سال گذشته برای توسعه حرم مطهر 550 امامزاده عظیم الشان و بقعه متبرکه استان پروژه های عمرانی متعددی با کمک خیرین و نیکوکاران اجرا شد.
صادقی گفت: باید قدر جایگاه و منزلت امامزادگان بزرگوار این نعمت های بزرگ خدادادی را بدانیم زیرا که برکت زندگی همه شعیان و چراغ هدایت و ثروت معنوی برای همه انسان ها محسوب می شوند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: صاحب اصلی موقوفات اهل بیت(ع) هستند و امامزادگان جلیل القدر نیز از فرزندان اهل بیت(ع) هستند و باید در جهت توسعه و آبادانی موقوفات و بقاع متبرکه هرچه توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و صرف تکریم آنان بکنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69406/دو-هزار-و-500-هکتار-از-موقوفات-استان-اصفهان-سند-گرفت
بستن   چاپ