پیام سپاهان
آموزش جدیدترین روش‌های جراحی شکاف کام و دهان در اصفهان
دوشنبه 23 مهر 1397 - 16:00:57
پیام سپاهان - دبیر اجرایی سمینار تخصصی شکاف کام و دهان گفت: سمینار تخصصی آموزش جدیدترین تکنیک‌های جراحی شکاف کام و دهان، 24 تا 26 مهرماه به همت مرکز تحقیقات ناهنجاری‌های جمجمه، صورت و شکاف و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
حسین ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این سمینار علمی، پژوهشی آخرین روش‌های جراحی در حوزه مشکلات کام و دهان در قالب سخنرانی ارائه می‌شود.
وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه ناهنجاری‌های کام و دهان و ویزیت بیماران را از برنامه‌های جانبی این سمینار سه روزه اعلام کرد.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی شکاف کام و دهان با اشاره به فعالیت 14 ساله تیم شکاف کام و دهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کارگاه ها و سمینارهای مرتبط با این حوزه دو بار در سال در اصفهان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این سمینار تخصصی، حدود 45 مقاله در خصوص آخرین تکنیک های جراحی کام و دهان ارائه می‌شود. هم‌چنین پروفسور سامرلند از انگلستان و پروفسور محمد مظاهری از آمریکا نیز در این برنامه سخنرانی خواهند داشت. 
ابدالی خاطر نشان کرد: این سمینار، هفته آینده در تهران و پس از آن در شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شکاف کام و دهان از شایع‌ترین ناهنجاری‌های مادرزادی در صورت است، تصریح کرد: عموما شیوع این بیماری یک در هر هزار نوزاد است و به دلیل اینکه فرد مبتلا مشکلاتی در هنگام غذاخوردن و صحبت کردن دارد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن درمان شود.
ابدالی تاکید کرد: این بیماری باید در چند مرحله درمان شود و به یک تیم درمانی متخصص نیاز دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69409/آموزش-جدیدترین-روش‌های-جراحی-شکاف-کام-و-دهان-در-اصفهان
بستن   چاپ