پیام سپاهان
ششمین جشنواره‌ ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در اصفهان برگزار می‌شود
دوشنبه 23 مهر 1397 - 16:00:58
پیام سپاهان - ششمین جشنواره‌ ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات، در چند مرحله در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از مرکزتخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، این جشنواره با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی، کشف و پرورش استعدادهای جدید و رشد و توسعه‌ ایده‌های نوین در عرصه‌ امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و با مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه‌ فناوری اطلاعات کشور، با حمایت مرکز ماهر و سازمان فناوری اطلاعات به صورت سالانه برگزار می‌شود.
رویدادهای مهم این جشنواره شامل همایش افتتاحیه، کمپین استارتاپ امن، کارگاه‌های اَفتا، مسابقه‌ ملی فتح پرچم، همایش امنیت فراگیر سایبری در سازمان‌ها، رویداد کاروکسب نواَفتا و همایش اختتامیه است. سخنرانی کارآفرینان برتر و پنل گفتکو از جمله مهم‌ترین بخش‌های برنامه افتتاحیه این جشنواره ملی است.
در حاشیه این جشنواره چندین کارگاه تحت عناوین کارگاه مقدماتی لینوکس، کارگاه مقدماتی هک قانونمند، کارگاه تست نفوذ شبکه، کارگاه تست نفوذ وب، کارگاه تست نفوذ اندروید، کارگاه تحلیل بدافزار و کارگاه مقدماتی آمادگی CT در آبان و آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، آئین افتتاحیه این همایش ملی روز چهارشنبه 25 مهرماه در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69410/ششمین-جشنواره‌-ملی-امنیت-فضای-تبادل-اطلاعات-در-اصفهان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ