پیام سپاهان
در بین معادن روباز ایران
شرکت پتاس خور و بیابانک در مسابقات امداد و اطفاء حریق اول شد
دوشنبه 23 مهر 1397 - 22:53:17
پیام سپاهان - اصفهان_ ایرنا _ مجتمع پتاس خور و بیابانک مقام اول دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق واحدهای تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را کسب کرد.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حاشیه مراسم پایانی این رقابت ها در شهرستان خور و بیابانک گفت: در این پیکارها 15 تیم شرکت کننده از معادن روباز ایران با عبور از موانع و خاموش کردن آتش، نقطه زنی با استفاده از کامیون آتش نشانی، حمل مصدوم و آمادگی جسمانی با یکدیگر رقابت کردند.
پرهام خواجه پور روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا، هدف از برگزاری این مسابقه ها را افزایش آمادگی جسمانی و مهارت های کاربردی نیروهای آتش نشان شاغل در معادن تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بیان کرد.
وی افزود: در این رقابت ها عملکرد نیروهای عملیاتی و امدادی مورد سنجش قرار گرفت و تیم های منتخب به مرحله بالاتر راه یافتند.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: گروه های آتش نشانی مجتمع پتاس خور و بیابانک، مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند و شرکت سنگ و آهن گهر زمین سیرجان به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.
خواجه پور افزود: تیم مجتمع سرب و روی انگوران زنجان نیز رتبه برتر اخلاق این رقابت ها را بدست آورد.
وی با بیان اینکه این مسابقات هر سال به میزبانی یکی از معادن کشور برگزار می شود، اظهار داشت: برای برگزاری هر دوره از این مسابقات حداقل چهار ماه تمرین لازم است و تیم ها هر سال بهتر از سال های قبل با داشتن روحیه بالاتر حائز کسب مقام های برتر می شوند.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: تمرین و آمادگی جسمانی نیروهای آتش نشان و امدادی در مواقع بحران تاثیر بسزایی در کاهش حوادث دارد.
در دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق معادن روباز ایران که صبح امروز در دهکده نمکی مجتمع پتاس خور و بیابانک برگزار شد 15 تیم در قالب گروه‌های چهار نفره از استان‌های اصفهان، کرمان، زنجان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد، توان و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
دهکده نمکی مجتمع معدنی پتاس خور و بیابانک در 45 کیلومتری مرکز شهرستان خور و بیابانک در مسیر جاده خور به طبس قرار دارد.
شهرستان خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
9860/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69442/شرکت-پتاس-خور-و-بیابانک-در-مسابقات-امداد-و-اطفاء-حریق-اول-شد
بستن   چاپ