پیام سپاهان
جایگاه فیلم و هنر در دنیای امروز انکار نشدنی است
سه شنبه 24 مهر 1397 - 9:43:08 AM
ایسنا
پیام سپاهان- محمدعلی انصاری در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه ملی مهر سلامت، اظهار کرد: باید هم به سلامت روح توجه کنیم و هم جسم را دریابیم. نخستین بار است که در کشور چنین جشنواره هنرمندانه ای مرتبط با سلامت برگزار می‌شود و بسیار خرسندیم که  شهر اصفهان پدر کار خیر در کشور شروع کننده آن است.

وی با اشاره به اینکه ایران مهد وجود پزشکانی همچون ابن سینا و زکریای رازی بوده است، افزود: سابقه کشور در مسائل درمانی بسیار قوی است، پس به خوبی می‌توان با پشتکار و تلاش درجهت بهبود کیفیت خدمات گام برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: در اسلام تاکید ویژه ای به عمل صالح و کار نیک شده است، پس اگر قرار باشد نیکوکاری شود چه بهتر که آن کار نیک در زمینه درمانی و گرفتن دست نیازمند بیمار باشد.

انصاری ادامه داد: جایگاه فیلم و هنر در دنیای امروز انکار نشدنی است و نمی‌توان از اثر آن چشم پوشی کرد. امیدواریم صنعت هنر به خوبی در زمینه انتقال فرهنگ گام بردارد و این جشنواره به امسال ختم نشده و ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه کار خیر پشتوانه ای قوی می‌خواهد، خاطرنشان کرد: به  عنوان یک ایرانی خدمت‌گزار صمیمانه از مجمع خیران کشور سپاسگزارم و در حد توان از این جشنواره حمایت خواهم کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69453/جایگاه-فیلم-و-هنر-در-دنیای-امروز-انکار-نشدنی-است
بستن   چاپ