پیام سپاهان
هنری اصیل است که ترویج مهر، اخلاق و دوستی کند
سه شنبه 24 مهر 1397 - 9:44:46 AM
ایسنا
پیام سپاهان- علیرضا یوسفی  در آیین افتتاحیه جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، اظهار کرد: امیدواریم با این جشنواره قدم بزرگی در جهت اخلاقی شدن جامعه با انجام کار خیر برداریم، انجام کار خیر پیش از هر چیز کرامت انسانی را حفظ می کند و به انسان تعالی می‌بخشد.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی هنر زیبایی شناسی است و چه نیک که یک هنرمند بتواند زیبایی کار خیر را بین مردم اشاعه دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه هنر اصیل آن است که ترویج مهر و اخلاق و دوستی کند، افزود: امیدوارم که هنرمندان ما به خوبی بتوانند با آثار خوب مهر و سلامت را در بطن جامعه جاری کنند.

همچنین در این مراسم دبیر جشنواره مهر سلامت، اظهار کرد: تا کنون 923 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که 372 اثر در بخش داستانی، 216 اثر در بخش مستند،272 اثر در بخش فیلمانه و 60 اثر در بخش دانش آموزی بوده است.

وی با بیان اینکه نقش هنر در مسیر تمدن و پیشرفت کشور انکار نشدنی است، افزود: داوران زیادی در بخش‌های گوناگون با ظرافت در حال بررسی آثار رسیده هستند و می‌توان نوید داد جشنواره پر باری را شاهد خواهیم بود.
  اکران فیلم های جشنواره مهر سلامت 24 مهر از ساعت 9 الی 20 در سالن چهل ستون سینما چهارباغ، سعدی حوزه هنری و سوره انجام می‌شود، همچنین آیین اختتامیه 26 مهر در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69454/هنری-اصیل-است-که-ترویج-مهر،-اخلاق-و-دوستی-کند
بستن   چاپ