پیام سپاهان
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
ورود افراد موثر به میدان سلامت به رشد بهداشت و درمان کمک می کند
سه شنبه 24 مهر 1397 - 10:16:09
پیام سپاهان - اصفهان- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ورود افراد اثرگذار به میدان سلامت به رشد بهداشت و درمان در سطح کشور کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا یوسفی شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اظهار داشت: تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامت این است که تنها به نبود بیماری اکتفا نشود بلکه یک آرامش روانی، اجتماعی و معنوی و زیستی در افراد شکل بگیرد.
وی بیان داشت: وقتی صحبت از صنعت هنر - تصویری و سینما می شود یعنی این هنر باید بتواند عواطف و احساسات انسانی را برانگیزد و چنانچه این انگیزش متناسب با جنبه الهی انسان باشد به طور قطع تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: به واقع هنر خلق زیبایی است و یک نوع مشارکتی مشابه کار خیر محسوب می شود که بتوانیم از این ابزار برای ترویج فرهنگ نیکوکاری استفاده کنیم.
بیمارستان امین برای پوشش بهداشت و درمان مردم مناطق محروم توسعه یابد
وی گفت: تمام افراد می توانند کار خیر کنند اما کار خیر در حوزه سلامت به معنای ساختن بیمارستان نیست منحصر به ساخت درمانگاه نیست همین وقت گذاشتن برای بیماران، عیادت از معلولان و عقب ماندگان ذهنی کار خیر محسوب می شود.
یوسفی که کار خیر را مساوی با یک کار اخلاقی دانست با بیان اینکه هر کس که اخلاق را رعایت کند به طور قطع کار خیرخواهانه انجام داده است، بیان داشت: کار اخلاقی کردن به غیر از کار خوب کردن نیست.
وی توسعه بیمارستان امین و مشارکت خیران برای برگرداندن بیمارستان امین به شکل اولیه خود که ایجاد یک بیمارستان 600 تخت خوابی برای پوشش بهداشت و درمان مردم مناطق شمال اصفهان است، را در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نام برد و گفت: در گذشته بیمارستان امین یکی از بیمارستان های پیشرفته استان بود که طی این سال ها بیمارستان به حاشیه کشیده شد و بیمارستان الزهرا جای آن را گرفت و امروز برای پوشش بهداشت و درمان مردم مناطق محروم نیازمند توسعه این بیمارستان هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69464/ورود-افراد-موثر-به-میدان-سلامت-به-رشد-بهداشت-و-درمان-کمک-می-کند
بستن   چاپ