پیام سپاهان
تسهیلات دانشگاه اصفهان برای زائران اربعین حسینی
سه شنبه 24 مهر 1397 - 18:24:06
پیام سپاهان - معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان به منظور تسهیل زیارت زوار اربعین در نظر دارد، انتقال دانشجویان به مرز بدون هزینه برای آنان باشد و از طریق اتوبوس‌های دانشگاه انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر شاه نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، درباره ارائه تسهیلات سفر اربعین به دانشجویان دانشگاه‌ اصفهان، اظهار کرد: ستاد اربعین دانشگاه‌ تلاش‌ زیادی انجام داده است تا حضور دانشجویان در پیاده‌روی اربعین در سال جاری تسهیل شود.
وی تاکید کرد: در همین راستا بسیج دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی، اردوهایی برای ثبت‌نام دانشجویان و اعزام آنها به مراسم اربعین تدارک دیده است.
معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان، خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم به منظور راحتی بیشتر سفر اربعین برای دانشجویان به متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین مبلغ 700 هزار تومان تسهیلات سفر ارائه می‌کند.
شاه‌نظری درباره شرایط استفاده از این وام، افزود: هیچ گونه شرایط خاصی برای اعطای این وام درنظر گرفته نشده است و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از این وام استفاده کنند.
وی با تاکید بر این که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ اصفهان نهایت همکاری را با دانشجویان متقاضی سفر به پیاده روی اربعین فراهم می‌کنند، گفت: دانشجویان می‌توانند جهت دریافت کمک هزینه سفر اربعین، به صندوق رفاه مراجعه کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان همچنین از موجه بودن غیبت دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: بخشنامه‌ای مبنی بر موجه بودن غیبت دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به کلیه مراکز و دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شده است و بر اساس این بخشنامه غیبت دانشجویان دانشگاه اصفهان که به زیارت اربعین مشرف شده‌اند، موجه است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69505/تسهیلات-دانشگاه-اصفهان-برای-زائران-اربعین-حسینی
بستن   چاپ