پیام سپاهان
مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان خبر داد:
صدور ویزا برای 93 هزار و 500 زائر اربعین حسینی از اصفهان
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 13:13:35
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر کل حج وزیارت استان اصفهان گفت: تاکنون برای 93 هزار و 500 زائر اربعین حسینی برای سفر به کربلا ویزا از استان اصفهان صادر شده است.

غلامحسین زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان ثبت نام زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته با افزایش 40 درصدی ثبت نام زائرین کربلا در اصفهان مواجه ایم.
وی بیان داشت: سال گذشته حدود 60 هزار ویزا برای زائرین کربلا در استان اصفهان صادر شد.
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: پیش بینی می کنیم امسال که 120 تا 130 هزار زائر کربلا از استان اصفهان در سایت سامانه سماح ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه هزینه ای که بابت ثبت نام و دریافت ویزا از زائرین کربلا دریافت می شود برابر با 234 هزار و 875 تومان است و دیگر هزینه های کرایه اتوبوس و هزینه عراق برای هر فردی متفاوت است،‌ ادامه داد: محدودیتی برای ثبت نام در اربعین حسینی نداریم.
محدودیتی برای ثبت نام زائران تک نفره نداریم
زاهدی با اشاره به اینکه در حال حاضر فرصت برای ثبت نام زائرین کربلا وجود دارد و زمان اتمام آن نیست، گفت: محدودیتی برای ثبت نام زائرین تک نفره نداریم.
وی گفت: مشکلی برای ثبت نام این افراد نداریم و می توانیم چهار ویزای تک نفره صادر کنیم.
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه تنها توصیه ما به زائرین کربلا ثبت نام در سامانه رسمی سماح است، اضافه کرد: تنها راه سفر به کربلا و شرکت در مراسم بزرگ اربعین از طریق این سامانه است و دیگر نمی توانند مردم در مرزها حاضر و از کشور خارج شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69567/صدور-ویزا-برای-93-هزار-و-500-زائر-اربعین-حسینی-از-اصفهان
بستن   چاپ