پیام سپاهان
سالگرد انقلاب با شعار افتخار به گذشته امید به آینده برگزار می شود
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 16:40:09
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امسال برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعار " افتخار به گذشته، امید به آینده " برگزیده شده است.
به گزارش ایرنا، جعفر عسگری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی برگزاری سالگرد انقلاب با سردبیران و مدیران مطبوعاتی وخبرگزاری های اصفهان افزود: با درج نشان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و درج مقالات برگزیده و نیز بیان دیدگاه های اندیشمندان جهان در خصوص انقلاب ، می توان اطلاع رسانی و روشن گری ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه 21 کارگروه از ابتدای سال جاری در ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شده است، گفت : برای جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 فراخوان در کشور ارائه شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: دشمن قصد دارد تا با هجمه های سنگین و ایجاد جنگ روانی به ارزش های انقلاب ضربه وارد کند.
وی گفت: در راستای هم افزایی و هماهنگی و استفاده از ظرفیت های استان باید به صورت سازمان دهی از این شرایط دفاع کرده و اجازه ندهیم دشمن به بدنه نظام آسیب وارد کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت جلسات هم اندیشی در ایجاد هماهنگی و هم افزایی گفت: در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب، اطلاع رسانی و روشن گری نخستین کاری است که رسانه ها باید انجام دهند تا افکار عمومی را متوجه این موضوع کنند.
عسگری اظهار داشت: تاکنون 18 کارگروه برای ارتباط با رسانه ها و ارائه کارنامه دستاوردهای انقلاب تشکیل شده است.
تدوین و معرفی دستاوردهای انقلاب، استفاده از دانشگاهیان، تبیین فعالیت های دانشگاه و مدارس، خاطره گویی، استفاده از جوانان و تشکیل کارگروه هایی برای تبیین انقلاب، ایجاد اتحاد ملی در جامعه، تبیین ارزش های انقلاب در جامعه، بازگویی ناگفته های انقلاب، برپایی برنامه های جانبی همراه با جشن، برپایی نمایشگاهی از دستاوردها انقلاب و تصویرسازی صحیح از انقلاب از جمله مباحث و نظریاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
12 تا 22 بهمن هر سال به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
9913/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69584/سالگرد-انقلاب-با-شعار-افتخار-به-گذشته-امید-به-آینده-برگزار-می-شود
بستن   چاپ