پیام سپاهان
نوروزی:کارهای بر زمین مانده بسیاری داریم
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 16:40:46
پیام سپاهان - معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: با تکمیل رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان واقع در مناطق 10، 14 و 15 و اتصال آن از طریق بلوار فرزانگان به بزرگراه معلم، بخشی از معضل ترافیک اصفهان مرتفع می‌شود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، جلسه شورای هماهنگی پروژه رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان با حضور شهردار اصفهان، معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق مربوطه تشکیل و بر اجرای هر چه سریعتر این پروژه، تاکید شد. 
قدرت‌الله نوروزی- شهردار اصفهان در این جلسه اظهار کرد: کارهای بزرگ بر زمین مانده بسیاری از گذشته در شهر اصفهان باقی مانده و شهرداری اصفهان در حال حاضر تکمیل این پروژه ها را در دستور کار خود قرار داده است. یکی از کارهای بزرگ عمرانی که در سال جاری آغاز می شود، اجرای رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان است. 
عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید اردستانی آغاز می‌شود
همچنین ایرج مظفر- معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز در حاشیه این جلسه، گفت: اجرای بلوار فرزانگان تاکنون حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم طبق برنامه و آزادسازی‌هایی که صورت می‌گیرد طی یک برنامه 8 ماهه بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم. 
وی با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این قسمت از حلقه حفاظتی گام موثری در جهت کاهش ترافیک و کاهش آلایندگی ها برداریم، گفت: روش‌های جدیدی برای تامین اعتبار این پروژه‌ها پیش بینی شده و امیدوارم با حضور مدیران شهرداری و همکاری اداره کل راه و شهرسازی و استانداری بتوانیم هم شهرسازی اصولی داشته و هم در کنار آن پروژه های بزرگ را اجرا کنیم. 
به گزارش ایسنا رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر از تقاطع غیر همسطح کارخانه قند آغاز و به سمت خیابان شهید خاتون‌آبادی، بزرگراه شهید اردستانی، خیابان آیت‌ الله غفاری، خیابان بعثت، بزرگراه معلم، میدان استقلال، خیابان لوله (واقع در خمینی‌شهر)، خیابان آتشگاه، اتوبان ذوب‌آهن ( محدوده زندان )، جنوب سپاهان شهر و کمربندی شرق اصفهان در جوار مرکز همایش‌های بین‌ المللی، نمایشگاه بین المللی(سایت جدید)، شهر رؤیاها، میدان مرکزی میوه و تره‌ بار عبور و به تقاطع کارخانه قند در خیابان جی منتهی می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69586/نوروزی-کارهای-بر-زمین-مانده-بسیاری-داریم
بستن   چاپ