پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اعتقاد دارد:
در اصفهان مدیریت قوی در فوتبال ساحلی وجود ندارد
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 16:40:55
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اصفهان اعتقاد دارد در اصفهان عدم وجود مدیریت قوی و حمایت‌های مالی از این ورزش باعث افت فوتبال ساحلی اصفهان شده است.
مسعود یار احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهری مملو از استعداد در ورزش فوتبال ساحلی است ولی متاسفانه جایی وجود ندارد که این استعدادها یک جا جمع شوند، اگر هم این اتفاق رخ دهد مدیریت قوی در این ورزش وجود ندارد که باعث دلگرمی بازیکنان این رشته شود.
وی ادامه داد: زمانی که تیم فرش حداد در استان اصفهان شروع به فعالیت کرد هیچ کدام از بازیکنان این تیم به عنوان ساحلی باز جذب نشدند و اصلاً تیم حرفه‌ای نداشتیم، ولی اکنون چند بازیکن در تیم وجود دارند که در حد لیگ برتر و شاید تیم ملی هم باشند.
سرمربی تیم فرش حداد اصفهان در خصوص کسب نتایج ضعیف توسط نمایندگان اصفهان در لیگ‌های ساحلی تصریح کرد: اگر تیم‌هایی مانند گیتی پسند در فوتسال و سپاهان و ذوب آهن در فوتبال نتایج به مراتب بهتری نسبت به فوتبال ساحلی می‌گیرند به خاطر مدیریتی است که در این باشگاه‌ها وجود دارد که متاسفانه در فوتبال ساحلی حمایت‌های لازم از این ورزش نمی‌شود.
یار احمدی با اشاره به امکانات کم استان اصفهان در این ورزش گفت: زمین ساحلی ناژوان که تیم ما مسابقات خانگی خود را در آنجا برگزار می‌کرد همانند زمین‌های خاکی است و اصلاً زمین ساحلی محسوب نمی‌شود. گاهی در بازی‌های خارج از خانه که زمین‌های آن‌ها استاندارد بود بچه‌های ما به دلیل آن که عادت به بازی در این زمین‌ها نداشتند، نمی‌توانستد بازی‌های خوبی ارائه دهند.
وی در خصوص حمایت‌های مالی از این ورزش در اصفهان تصریح کرد: عدم حمایت‌های مالی باعث می‌شود بازیکنان تیم ما دلسرد شودند و به تیم‌های دیگر بروند. اسکلت تیم اردکان که در لیگ برتر سال گذشته سوم شد را بازیکنان اصفهانی تشکیل می‌دادند که اگر از آن‌ها حمایت مالی خوبی شود به طور حتم ترجیح می‌دهند در شهر خودشان بازی می‌کنند.
سرمربی تیم فرش حداد اصفهان کم تجربگی بازیکنانش را دلیل صعود نکردن به لیگ برتر عنوان کرد و افزود: در گروه 6 تیمی حضور داشتیم و شرایط به گونه‌ای بود که اگر تیم 3 امتیاز بیشتر گرفته بود به رقابت‌های لیگ برتر صعود می‌کردیم و به همان نسبت اگر 3 امتیاز کمتر داشتیم به دسته‌های پایین‌تر سقوط می‌کردیم.
یاراحمدی خاطر نشان کرد: با توجه به جلسه‌ای که با مدیر عامل باشگاه داشتیم و ارائه برنامه به باشگاه قرار است که در این فصل نیز به عنوان سرمربی در کنار تیم باشم اما هنوز تمرینات خود را آغاز نکردیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69594/در-اصفهان-مدیریت-قوی-در-فوتبال-ساحلی-وجود-ندارد
بستن   چاپ