پیام سپاهان
پیشرفت 70 درصدی زمین چمن اردستان
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 13:36:21
پیام سپاهان - رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: زمین فوتبال چمن اردستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی آماده کشت بوده در زمان مناسب زیر کشت خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، عباس روحانی در نشست خبری بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: در حوزه جوانان در سال جاری 6 سمن را به ثبت رسانده و دو سمن دیگر نیز در حال ثبت است.
وی افزود: در سال جاری هزار و 550 کارت بیمه برای ورزشکاران صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افرایش داشته است. شهرستان اردستان 19 هیات ورزشی سازمان یافته و 10 هیات غیر سازمانی را پوشش می‌دهد.
روحانی گفت: در یک سال گذشته تغییراتی درهیات‌های ورزشی شهرستان صورت گرفته و هیات‌های نجات غریق و دوچرخه سواری نیز تاسیس و فعال شده‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده هیات جانبازان و معلولان در رشته‌های والیبال، وزنه برداری و شاخه‌های مختلف دو و میدانی در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از هزار و 200 نفر درکلاس اوقات فراغت شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند گفت: تاکنون 6 خانه ورزش در شهرستان راه اندازی شده و 5 خانه دیگر در حال راه اندازی است.
روحانی در خصوص زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور گفت: این زمین با 70 درصد پیشرفت فیزیکی آماده کشت بوده در زمان مناسب زیر کشت خواهد رفت همچنین منبع ذخیره آب آن 90 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به سالمند بودن جمعیت شهرستان که معادل 18.5 در صد جمعیت منطقه را شامل می شود ادامه داد: یک ایستگاه سلامت در سالن آزادگان هفته‌ای دو روز برای آقایان و دو روز برای خانم ها در نظر گرفته شده است.
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69644/پیشرفت-70-درصدی-زمین-چمن-اردستان
بستن   چاپ