پیام سپاهان
قاضی‌زاده هاشمی: مشکلات مراکز درمانی با بیمه‌ها حل خواهد شد
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 13:36:22
پیام سپاهان - وزیر بهداشت گفت: فکر میکنم مشکل مراکز درمانی از جمله خیریه ها با بیمه ها حل خواهد شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از خبرگزاری وزارت بهداشت، سید حسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر اصفهان بیان کرد: بسیار خوب است که برخی افراد بخشی از وقت و مال خود را برای کمک به سلامت مردم صرف می کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: من غیر از تبریز، مجموعه ای در تراز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان در کشور ندیده ام و واقعا مجموعه ای کم نظیر است.
وی خاطر نشان کرد: فکر میکنم مشکل مراکز درمانی از جمله خیریه ها با بیمه ها حل خواهد شد و مردم شهر اصفهان قطعا از این مرکز راضی خواهند بود.
وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: من در طول پنج سال گذشته آرزوی چنین مراکزی را داشتم که دیالیز را برون سپاری کنیم که این اتفاق در کلانشهر اصفهان افتاده است.
دکتر حسینعلی شهریاری هم در این مراسم گفت: ما هم در مجلس شورای اسلامی دنبال هستیم که مشکلات مراکز درمانی با بیمه ها را حل کنیم، البته در ابتدای سال اتفاقات خوبی افتاد و به دنبال آن تعرفه های بیمارستانی اصلاح شد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات ما مسئله مالیات است که مراکز خیریه درگیر این موضوع هستند و چون درآمدهای دولت را کاهش می دهد، مجلس نمی تواند وارد شود.
وی در همین رابطه ادامه داد: وزارت بهداشت باید کمک کند تا این کارهای خیر به عنوان مالیات آن ها محسوب شود و مقام معظم رهبری هم بر استفاده از پتانسیل های خیران تاکید دارند.
گفتنی است مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در زمینی به مساحت دو هزار و 100 متر با 10 هزار متر مربع زیربنا در هفت طبقه و هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.
همچنین این مرکز 80 تخت همودیالیز، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و بازتوانی و داروخانه است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69645/قاضی‌زاده-هاشمی--مشکلات-مراکز-درمانی-با-بیمه‌ها-حل-خواهد-شد
بستن   چاپ