پیام سپاهان
وزیر بهداشت خطاب به خیرین سلامت: هرکجا نیاز به حمایت دارید در خدمتیم
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 16:50:20
پیام سپاهان - وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان کودکان امام حسین (ع) اصفهان گفت: پیشرفت 35 درصدی این بیمارستان در این مدت کوتاه موجب خوشحالی است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از توسعه بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان خطاب به خیرین سلامت اظهار کرد: هرجا فکر می‌کنید نیاز است حمایت شوید، قطعا در دولت در خدمت خیران هستیم.
وی ادامه داد: سرطان مخصوصا سرطان کودکان در اولویت وزارت بهداشت است و اقدامات در این زمینه را با جدیت حمایت می‌کنیم.
به گزارش ایسنا این مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان در زیر بنایی 25 هزار و 600 متر مربعی با مشارکت خیران و تجهیز دانشگاه علوم پزشکی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان ساخته و تجهیز خواهد شد .
این مرکز شامل اتاق های عمل، کلیه بخش ها و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی اطفال و جراحی اطفال، تنفس کودکان، بیماری های خون سرطان کودکان، آلرژی و ایمنولوژی، مغز و اعصاب کودکان وگوارش کودکان، نوزادان و ... خواهد.
با ساخت و تکمیل طرح توسعه، مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) به یکی از بزرگترین مراکز طبی کودکان کشور و حتی خاورمیانه مبدل می شود .
این طرح توسعه در جوار بیمارستان فعلی و در هشت طبقه و بالغ بر 250 تخت بیمارستانی راه اندازی می‌شود .
طرح توسعه مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ساختمان منصوری) شامل اتاق‌های عمل، بخش‌های بستری، آن آی سی یو، بخشهای تخصصی قلب کودکان و تجهیزات کامل تصویر برداری خواهد بود که به صورت تخصصی و منطقه ای به کودکان ارایه خدمات خواهد کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69662/وزیر-بهداشت-خطاب-به-خیرین-سلامت--هرکجا-نیاز-به-حمایت-دارید-در-خدمتیم
بستن   چاپ