پیام سپاهان
نکونام: سپاهان را می شناسم
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 20:05:19
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نسبت به تیم فولاد مبارکه سپاهان شناخت کافی دارم و این شناخت برای موفقیت ما اهمیت بالایی دارد.
به گزارش ایرنا، جواد نکونام عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: تیم ما در چارچوب مسابقات حذفی، دو هفته قبل با سپاهان بازی کرد بنابر این هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند.
وی شرایط بازی در جام حذفی و لیگ برتر باشگاههای کشور را متفاوت دانست و افزود: فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر در خانه حریف بازی می کنیم و نتیجه این دیدار برای ما مهم است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: سپاهان تیم پر مهره و قدرتمندی است که از خط حمله قوی برخوردار می باشد و در دیدار فردا به پیروزی نیاز دارد بنابر این بازی با این تیم سخت است.
وی با اشاره به اینکه شرایط تیم نساجی مازندران بهتر از قبل شده است ، افزود: باتوجه به داشته هایمان، سعی می کنیم بازی مدنظرمان را ارائه دهیم و با نتیجه ای خوب اصفهان را ترک کنیم.
نکونام با اشاره به اینکه تیم نساجی مازندران توسط بخش خصوصی حمایت می شود و هزینه این تیم را مالکان باشگاه پرداخت می کنند، افزود: سعی ما بر این است که این تیم را در لیگ برتر باشگاههای کشور حفظ کنیم تا با کسب تجربیات بیشتر، در سال های آینده به نتایج بهتری دست یابیم .
وی گفت: به جز شاهد محمدی تمام بازیکنان تیم نساجی مازندران برای دیدار فردا آماده اند.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور عصر فردا ( جمعه ) در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
8114 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69687/نکونام--سپاهان-را-می-شناسم
بستن   چاپ