پیام سپاهان
مربی فوتبال نساجی مازندران:
روی بی تجربگی بازیکنان باختیم
شنبه 28 مهر 1397 - 12:44:49
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در دیدار با سپاهان با وجود بازی خوب تیم نساجی روی اشتباهات و بی تجربگی بازیکنانمان باختیم.
به گزارش ایرنا، مهدی هاشمی نسب شامگاه روز جمعه بعد از باختن تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری افزود: دیدار خوبی بود و از تیم سپاهان شناخت کافی داشتیم و همه تمرکز خود را روی اوت های بلند و ضربات ایستگاهی آنها گذاشتیم که متاسفانه از همان قمست نیز ضربه خوردیم.
وی اظهارداشت: از تیم مان راضی هستیم و اگر بی تجرگی بچه ها نبود می توانستیم جشن پیروزی بگیرم روی اشتباهاتی که به بازیکنان تاکید کردیم ، سپاهان به گل رسید.
وی با اشاره به این که شرایط جام حذفی با لیگ برتر فرق دارد، خاطرنشان کرد : تیم ما برای باخت به اصفهان نیامد و در این بازی در صحنه مشکوکی برای تیم مقابل پنالتی گرفته شد.
به گفته وی تیم ما نیز موقعیت های زیادی از دست داد که نتوانستیم از ضربات آخر استفاده کنیم که گل نشد.
هاشمی نسب ادامه داد : ناراحتی ما از باخت نیست از صحنه های است که قبل از این دیدار تمرین کردیم گل خوردیم.
وی با بیان این که تیم سپاهان قدرتمند است و مدعی قهرمانی، بیان کرد : تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و درست است خوب بازی می کنیم ولی وقتی نتیجه نگیری فایده ای ندارد.
مربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد : قیمت یکی از بازیکنان سپاهان اندازه تیم ما است، تیم ما قدرتمند است ، از قبل بازنده نیستم و هفته به هفته بهتر می شویم.
این مربی فوتبال گفت : یار دوازدهم تیم نساجی مازندران هوداران ما هستند و تمام دلخوشی ما بعد از 24 سال حضور در لیگ برتر آنان هستند هواداران تیم ما خیلی به ما کمک کردند ولی باید صبور باشند چون تیم خصوصی است و اداره آن سخت است.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم در نیم فصل یکی دو بازیکن که نیاز داریم بگیرم در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشیم.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70667/روی-بی-تجربگی-بازیکنان-باختیم
بستن   چاپ