پیام سپاهان
مهرعلیزاده: کار خیر فقط تهیه دارو نیست
شنبه 28 مهر 1397 - 12:44:59
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: شروع جشنواره فیلم سلامت در شهر اصفهان، به افتخارات این شهر هنرمندپرور می‌افزاید.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محسن مهرعلیزاده در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم سلامت اظهار کرد: مسئله نیکوکاری در ذات بشر نهفته و از ابعاد گوناگونی دارای ارزش است. می‌توان با کمک به یک فرد نابینا برای گذر از خیابان، کار نیک انجام داد و یا می‌توان کارهایی در ابعاد والاتری انجام داد.
وی با اشاره به اینکه وجود فرهنگ نیکی و احسان در ایران به سده‌های قبل برمی گردد، گفت: خوشبختانه فرهنگ کمک به هم نوع و کار خیر از گذشته‌های دور در میان مردم ایران وجود دارد. ولی نکته اصلی تشخیص کار خیر و دانستنِ عمق تاثیرگذار بودن آن است.
استاندار اصفهان افزود: مسئله کار خیر فقط تهیه دارو و تجهیزات پزشکی نیست. می‌توان از هنر که یکی از نرم‌ترین ابزارهای توسعه فرهنگ اجتماعی است بهره‌مند شد و از آن برای توسعه فرهنگ جوامع و پیشبرد روابط اجتماعی استفاده کرد.
مهرعلیزاده تصریح کرد: استفاده از هنر برای ترویج فرهنگ صحیح نشان دهنده اوج روشن بینی یک جامعه است و مفتخریم که اندیشه هنرمندان به بلوغی رسیده که می‌توانند با هنر جلب توجه کنند و سلامت و سینما را در کنار یکدیگر به تصویر بکشند.
استاندار اصفهان با ابراز خرسندی برای هماهنگی هنر و سلامت در این جشنواره ادامه داد: یکی از عمیق ترین راه های انتقال فرهنگ سلامت در بین مردم، هم سو کردن آن و هنر با یکدیگر است که در جشنواره فیلم مهرسلامت به خوبی به آن پرداخته شده است و شروع این جشنواره در اصفهان به افتخارات این شهر می‌افزاید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70674/مهرعلیزاده--کار-خیر-فقط-تهیه-دارو-نیست
بستن   چاپ