پیام سپاهان
شهردار اصفهان: مردم حصه استحقاق بیشتری دارند
شنبه 28 مهر 1397 - 12:44:59
پیام سپاهان - شهردار اصفهان بعد از چهارمین بازدید خود از مناطق محروم اصفهان گفت: مردم حصه استحقاق بیشتری دارند و این وظیفه شهرداری است که با توسعه زیرساخت‌ها زمینه برخورداری مردم مناطق محروم از امکانات شهری را فراهم کند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در گفت و گوی رادیویی با برنامه "سلام اصفهان" با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در مناطق کمتر برخوردار در حال رقم خوردن است، افزود: در این راستا خط 56 اتوبوسرانی به عنوان نخستین خط اتوبوس محله دهنو در این منطقه راه اندازی شد.
وی ادامه داد: این خط از میدان استقلال آغاز و با 12 ایستگاه به مرکز بهداشتی و درمانی شهدای دهنو ختم می‌شود. بازهم به این منطقه خواهیم رفت و پای صحبت‌های مردم برای رفع مشکلات آن ها می‌نشینیم.
شهردار اصفهان با بیان این که هفته گذشته برای چهارمین بار از منطقه محروم حصه در منطقه 14 بازدید داشتم، گفت: مردم این منطقه استحقاق خدمت بیش از این ها را دارند و خدا را شکر هر بار که به این منطقه رفتم، یکی از مشکلات آن ها حل شد. 
نوروزی ادامه داد: در این بازدید پروژه آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها حل شد. همچنین مردم در خصوص جاده جوان منطقه جلوان و تردد روزانه تریلرها مشکلاتی را مطرح می‌کردند. در این رابطه 10 روز به مسوولان شهرداری منطقه فرصت دادم تا این مطالبه مردم را حل کنند و مردم بدانند این مساله تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به رونمایی از آیین نامه نظام پیشنهادهای شهرداری اصفهان در هفته گذشته،‌ افزود: اجرای این فرآیند یعنی تحقق مشارکت مردم و ورود نظرات شهروندان به شهرداری که برای این منظور 30 کمیته تشکیل شده تا پیشنهادات مردم را بررسی کرده و امکان استفاده از دیدگاه‌های مردم را برای شهرداری به همراه آورد. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70675/شهردار-اصفهان--مردم-حصه-استحقاق-بیشتری-دارند
بستن   چاپ