پیام سپاهان
30 آبان؛
نخستین استارت‌آپ ویکند استان اصفهان برگزار می‌شود
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:06
پیام سپاهان - مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: نخستین استارت‌آپ ویکند استان اصفهان به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اصفهان، 30 آبان ماه در واحد شهرضا برگزار می‌شود.
اعظم اعرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، اظهار کرد: این رویداد سه روزه با حضور صاحبان ایده، توسعه دهنده‌ها، مدیران تجاری، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک به منظور پیدا کردن حامیان مالی و پیاده‌سازی یک کسب و کار قابل توسعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رویداد "استارت آپ ویکند" برنامه‌ای در راستای مطرح شدن ایده‌های نخبگان جوان است، افزود: این برنامه به منظور ارائه ایده‌های جدید در قالب طرح‌های کارآفرینی و شتاب دهنده برای ایجاد کسب و کار برگزار می‌شود.
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا موضوعات مورد بررسی این رویداد را رشته‌های فنی، مهندسی، پزشکی و مهندسی پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، شیمی و داروسازی معرفی کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت ایده‌ها 28 مهرماه است و تاکنون 25 ایده به دبیرخانه ارسال شده است.
وی اضافه کرد: در این استارتاپ، نخبگان فرصت دارند در یک دقیقه طرح‌های خود را توضیح دهند و این ایده ‌ها از لحاظ کاربردی بودن، قابلیت اجرایی شدن و هزینه بررسی و سپس به حامیان مالی معرفی می‌شود. ایده‌هایی که از نظر خلاقیت وکسب و کار در رتبه بالا قرار بگیرند، به عنوان ایده‌های برتر معرفی می‌شوند.
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، تصریح کرد: ایده‌های برتر به استان اصفهان معرفی و سپس در سطح کشوری مطرح می شوند. بنابراین با توجه به حمایت های مالی دولتی، بودجه اجرایی شدن این طرح ها تامین می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا است و در ماه آینده با محوریت رشته‌های دیگر در همین واحد برگزار می‌شود. علاوه بر اینکه قرار است در دوره‌های بعدی در تمام واحدهای دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان برگزار شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70679/نخستین-استارت‌آپ-ویکند-استان-اصفهان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ