پیام سپاهان
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان:
تاسیسات دریایی بهتر از ما بود/ بی تجربگی بلای جانمان شده است
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:15
پیام سپاهان - سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان از بی تجربگی بازیکنانش در مسابقات سخت می‌گوید و این که بازیکنانش جوانش در شرایط سخت دچار اشتباهات فردی زیادی می‌شوند.
اعظم قینانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل تأسیسات دریایی داریم و خود را برای این بازی آماده کرده بودیم. نیمه نخست را با اختلاف کمی به رختکن رفتیم و انتظار داشتیم در نیمه دوم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم که متاسفانه این گونه نشد و با اختلاف بسیار زیاد بازی را واگذار کردیم.
وی افزود: با شناختی که توانمندی بازیکنانم دارم به هیچ عنوان از عملکرد آن‌ها راضی نیستم و امیدوارم بتوانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم.
وی ادامه داد: تأسیسات یک تیم خوب و باتجربه است که بازیکنانش به راحتی در زمین بازی می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را با بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای که ما داریم مقایسه کرد. البته که به دنبال توجیه باختی که داریم نیستیم اما باید واقعیات را دید و قبول کرد و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم. ما یک نیمه خوب داشتیم اما در نیمهٔ دوم بعد از چند اشتباه کوچک و گل خوردن به یکباره کل بازی را از دست دادیم و این تیم تاسیسات دریایی بود که بازیکنانش هرکاری خواستند در زمین انجام دادند وبازیکنان ما نیز با اشتباهاتی که داشتند به روند موفقیت آن‌ها کمک بیشتری کردند.
سرمربی هندبال بانوان سپاهان گفت: آنچه به ما در این فصل بیشتر ضربه می زند بی تجربگی بازیکنان در مسابقات لیگ برتر به ویژه بازی در مقابل تیم‌های قوی و با تجربه‌ای مثل تاسیسات دریایی و یا شهید چمران لارستان که سالها در کنار هم تمرین داشتند، است.
قینانی تصریح کرد: تیم ما از نظر تکنیک و تاکتیک مشکلی ندارد اما زمانی که بازیکنی پنالتی را از دست می‌دهد و یا به سمت احساسی بازی کردن می‌رود و در نتیجه آن آمار خطاهای فردی ما بالا می‌رود و در نتیجه تأثیر گذار می‌شود نشان از آن است که باید این تیم بیشتر تمرین کند، بیشتر هماهنگ شود و بازی‌های دوستانه و تدارکاتی خوبی با تیم‌های قوی پیش از لیگ داشته باشیم تا بتوانیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70685/تاسیسات-دریایی-بهتر-از-ما-بود--بی-تجربگی-بلای-جانمان-شده-است
بستن   چاپ