پیام سپاهان
نکونام:
سپاهان تیم قلدری است/ اشتباه ما خوب بودن مردم قائمشهر است
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:15
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید: فکر می‌کنم مردم قائمشهر در حال تکرار یک اشتباه هستند آن هم آدم خوب بودن است. ما نمی‌خواهیم آدم خوب باشیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، جواد نکونام پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند. به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. آن‌ها تیمی قلدر هستند ،اما عقیده دارم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. 
وی ادامه داد: اگر گل پیروزی دو بر یک را ما ابتدا به ثمر می‌رساندیم، اما برعکس شد. 
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با اعتراض بازیکنان تیمش به داور مسابقه گفت:‌ تیم ما تنها تیم حاضر در لیگ است که تاکنون یک اشتباه داوری به سودمان نشده است. بررسی شود که چه اتفاقی افتاده است. اصلا نمی‌خواهیم داوری به نفع‌مان باشد اما به گفته کارشناسان 6 بازی اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است.
وی گفت: از بازی با پرسپولیس این اتفاقات افتاد که در آن بازی به دلیل اینکه پرسپولیس یک بازی حساس در آسیا داشت به آن در برنامه‌های تلویزیونی پرداخته نشد. پس از آن با استقلال این اتفاق رخ داد که پس از آن بازی با دربی داشت و کسی به داد ما نرسید. در بازی امروز با سپاهان هم یک پنالتی ما را داور نگرفت و در دقیقه 96 یک پنالتی عجیب به سود سپاهان اعلام شد. 
نکونام ادامه داد: صحنه پنالتی را به درستی ندیدم اما در فیلم که مشاهده کردم پنالتی عجیبی به سود سپاهان گرفته شد که امیدوارم اشتباه نبوده باشد. فکر می‌کنم مردم قائمشهر در حال تکرار یک اشتباه هستند آن هم آدم خوب بودن است. ما نمی‌خواهیم آدم خوب باشیم. تاکنون دیده‌اید در قائمشهر به تیم حریف یا داور مسابقه یا تیم حریف بی‌احترامی شود. اما کاری کرده‌اند که مردم قائمشهر همه عصبانی هستند. در همین اصفهان هواداران ما آویزان شده بودند و اعتراض می‌کردند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه اشتباهات داوری سهوی است، گفت: صددرصد اشتباهات داوری سهوی است و عمدی در کار نیست.اما خواسته من این است که داوران با دقت قضاوت کنند و همه چیز هم به ضرر ما نباشد. در این 9 هفته بررسی کنید سود داوری نساجی چه بوده است خواهش می‌کنم بررسی کنید ببینید چه سودی از داوری برده‌ایم. حداقل توقع داریم عدالت رعایت شود. بازی دوم ما در تبریز، بازی با پارس جنوبی است. تراکتورسازی و این بازی واقعاً دیگر نمی‌دانم چه کار کنم.
وی افزود: نمی‌دانم با بازیکنم دعوا کار کنم، تاکتیک کار کنم، همه کاری می‌توانم انجام دهم اما در مورد اشتباهات داوری باید بگویم لطفاً داوران دقت کنند. اگر هم صحبت کنم و بگویم اشتباه داوری عمده بوده است فردا باید جواب بدهیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70686/سپاهان-تیم-قلدری-است--اشتباه-ما-خوب-بودن-مردم-قائمشهر-است
بستن   چاپ