پیام سپاهان
غیبت نکونام در نشست خبری به خاطر شکست تیمش؛
هاشمی‌نسب: سپاهان دو موقعیت داشت
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:17
پیام سپاهان - مربی نساجی می‌گوید: سپاهان مقابل تیمش دو موقعیت داشت و از همین دو موقعیت به گل رسید.
به گزارش ایسنا، جواد نکونام بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر نشد. مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری حاضر شد و گفت: روی ضربات ایستگاهی سپاهان کار کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم با استفاده از کی‌روش به گل می‌رسد.
وی افزود: سپاهان در طول بازی دو موقعیت داشت و از همین موقعیت‌ها به گل رسید. محوریت حملات سپاهان روی کی‌روش است که در این بازی یک بار با ضربه سر و یک بار هم از روی نقطه پنالتی گل زد.
مربی نساجی تصریح کرد: شرایط این دیدار با بازی جام حذفی بسیار متفاوت بود. ما امروز دنبال این نبودیم که بخواهیم یک امتیاز به دست بیاوریم. حتی موقعیت کافی برای شکست دادن سپاهان داشتیم. روی ارسال از کناره‌ها چند موقعیت ایجاد کردیم. یک موقعیت تک‌به‌تک از دست دادیم و یک صحنه مشکوک به پنالتی هم اتفاق افتاد که داور از کنار آن به سادگی گذشت. در حال حاضر هم ناراحتی ما از باخت تیم نیست، بلکه تأکید می‌کنم از این ناراحتیم که گل‌های دریافتی‌مان روی نکاتی بود که آنها را گوشزد کرده بودیم.
هاشمی نسب گفت: ما بر روی سپاهان بسیار کنترل داشتیم و می‌دانستیم که آنها در امر گلزنی بر روی کی‌روش حساب باز می‌کنند. دیدید که در طول بازی خیلی کم به حریف‌مان موقعیت گل دادیم، اما هر لحظه که غافل شدیم دروازه‌مان باز شد.همان‌طور که گفتم بازیکنان ما کم‌تجربه هستند، اما باز هم باید پیشرفت کنیم که باخت‌های این چنینی نداشته باشیم.
سپاهان توانست نساجی را در یک بازی نزدیک و هیجان انگیز با حساب دو بر یک شکست دهد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70688/هاشمی‌نسب--سپاهان-دو-موقعیت-داشت
بستن   چاپ