پیام سپاهان
نیازمند:
دریافت گل تقصیر مدافعان نیست/ تیم در فاز هجومی تمرکز بیشتری نسبت به فاز دفاعی دارد
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:23
پیام سپاهان - دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان معتقد است دریافت گل تقصیر مدافعان نیست و فکر می‌کنم در فاز هجومی تمرکز بالاتری نسبت به فاز تدافعی داریم که کادر فنی باید این موضوع را آنالیز کند تا در هر مسابقه این چنین گل دریافت نکنیم، اما مهم‌ سه امتیاز بود تا هواداران خوشحال و با دست پر ورزشگاه را ترک کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پیام نیازمند پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی طبق پیش‌بینی که کردیم، دشوار بود اما با توجه به دیداری که با این تیم در جام حذفی داشتیم شناخت خوبی از آن‌ها داشتیم. 
وی ادامه داد: نساجی امروز بسیار با برنامه بازی کرد و به خوبی دفاع و حمله کردند، اما خدا را شکر سه امتیاز را ما توانستیم کسب کنیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان درباره دقایق پایانی بازی گفت: خوشبختانه یا متأسفانه در 10 دقیقه پایانی بازی، هیجانی زیادی در زمین وجود داشت، اما در نهایت ما با پنالتی به پیروزی دست پیدا کردیم.
وی در رابطه با دیدار هفته آینده مقابل استقلال تصریح کرد: چنین دیدارهایی حساسیتش برای هواداران بیشتر است وگرنه تمامی بازی‌ها سه امتیاز دارد. بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم که مطمئناً از پس این دیدار سخت هم برخواهند آمد.
نیازمند در مورد گل دومی که دریافت کرد، گفت: دریافت گل تقصیر مدافعان نیست و فکر می‌کنم در فاز هجومی تمرکز بالاتری نسبت به فاز تدافعی داریم که کادر فنی باید این موضوع را آنالیز کند تا در هر مسابقه این چنین گل دریافت نکنیم اما مهم‌ سه امتیاز بود تا هواداران خوشحال و با دست پر ورزشگاه را ترک کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70696/دریافت-گل-تقصیر-مدافعان-نیست--تیم-در-فاز-هجومی-تمرکز-بیشتری-نسبت-به-فاز-دفاعی-دارد
بستن   چاپ