پیام سپاهان
دروازه‌بان سپاهان:
سپاهان از پس استقلال بر می‌آید
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:28
پیام سپاهان - اصفهان- دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل تیم‌هایی مثل استقلال برای هواداران حساس است و تیم ما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارد که از پس این دیدار سخت در ورزشگاه آزادی بر می‌آیند.

به گزارش خبرنگار مهر ، پیام نیازمند شامگاه جمعه پس از پیروزی سپاهان در دیدار مقابل نساجی مازندران پیرامون روند این دیدار اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم، کار سختی در برابر نساجی داشتیم اما با توجه به شناختی که از این تیم در جام حذفی پیدا کرده بودیم موفق شدیم که پیروز این دیدار باشیم.
وی درباره تیم نساجی افزود: نساجی تیم بسیار با برنامه‌ای است و به موقع دفاع می‌کند و به موقع دست به ضدحمله می‌زند که این مسئله کار را برای ما دشوار کرد.
دروازه‌بان سپاهان ادامه داد: خوشبختانه یا متاسفانه هیجان بازی در 10 دقیقه پایانی بسیار بالا بود و با دریافت گل کار برای ما قدری سخت شد، در نهایت با پنالتی موفق به پیروزی شدیم.
وی به بازی هفته بعد سپاهان برابر استقلال اشاره کرد و افزود: هر بازی بیشتر از 3 امتیاز ندارد و این حساسیت‌ها بیشتر به هواداران 2 تیم برمی‌گردد و بازیکنان ما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای هستند و از پس این بازی سخت در ورزشگاه آزادی بر می‌آیند.
نیازمند تصریح کرد: تصور می‌کنم سپاهان در فاز هجومی با تمرکز بیشتری نسبت به فاز دفاعی عمل می‌کند و باید کادر فنی موشکافانه این مسئله را بررسی کنند و در صورت نیاز راهکار مناسبی در نظر بگیرند تا در هر بازی اینگونه گل نخوریم اما آنچه که مهم است تلاش بازیکنان و نهایتا پیروزی سپاهان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70704/سپاهان-از-پس-استقلال-بر-می‌آید
بستن   چاپ