پیام سپاهان
بازیکن تیم فوتبال سپاهان:
پس از دریافت گل دست از جنگیدن بر نداشتیم
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:29
پیام سپاهان - اصفهان- بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: دیدار با نساجی، بازی دشواری بود و خوشحالم که حتی بعد از دریافت گل تساوی دست از جنگیدن برنداشتیم و موفق شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد کریمی شامگاه جمعه پس از دیدار و پیروزی تیمش در برابر تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر در جمع خبرنگاران پیرامون این دیدار اظهار داشت: بازی با نساجی بازی دشواری بود و خوشحالم که موفق شدیم پیروز این دیدار باشیم.
وی با اشاره به دقایق پایانی بازی ادامه داد: بازی در دقایق پایانی به اوج خود رسید و در مدت ده دقیقه 2 گل در بر داشت. خوشبختانه ما بعد از دریافت گل تساوی دست از تلاش و جنگندگی بر نداشتیم تا اینکه به نتیجه رسیدیم.
این بازیکن پیرامون وضعیت سپاهان ادامه داد: خوشبختانه تبم ما شرایط، خوبی دارد و در حال حاضر صدرنشین جدول است روز به روز در حال پیشرفت است.
وی درباره تعویض شدن خود در این دیدار توضیح داد: این مسائل به تفکرات مربی مربوط است و در بازی، مربی تیم تصمیم‌گیرنده است.
کریمی به بازی هفته بعد سپاهان اشاره کرد و گفت: هفته بعد نیز دیدار حساسی در برابر استقلال تهران داریم در ورزشگاه آزادی داریم که امیدوارم بتوانیم در آن دیدار هم پیروز باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70705/پس-از-دریافت-گل-دست-از-جنگیدن-بر-نداشتیم
بستن   چاپ