پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
مردم به مسئولان گریزان از دین مهلتی نخواهند داد
شنبه 28 مهر 1397 - 12:45:33
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی مسئولان کشور دچار کبر شده اند و مردم ما به مدیران و افرادی که بخواهند از دین گریزان شوند و به آن عمل نکنند مهلتی نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به مجلسی ها سفارش کردند که موارد مشکوک یا مبهم را در مجلس تصویب نکنند، اظهار داشت: هرچند در مجلس همه چیز با رای اکثریت مشخص می شود اما نباید با این استدلال برخی نمایندگان اعتقادات و اصول را زیر سوال ببرند.
وی ادامه داد: رای مردم به نمایندگان در واقع رای آنها به دین به شمار می رود و از همین بابت باید رئیس مجلس مراقبت بیشتری از رای مردم داشته باشد.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مردم ما نقدهایی به برخی امور و مصوبات مجلس دارند که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان کشور دچار کبر شده اند، اظهار داشت: مردم ما به مدیران و افرادی که بخواهند از دین گریزان شوند و به آن عمل نکنند مهلتی نخواهند داد.
حجت الاسلام میردامادی بیان داشت: ارتباط با امریکا و دست نوکری به این کشور دادن دوستی با شیطان است و اگر به این راه کشیده شویم عاقبت خوبی در انتظار ما نیست.
وی تصریح کرد: ما خون های زیادی برای این انقلاب داده ایم و مجلس باید به این فداکاری مردم احترام بگذارد.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب طرح پیشرفت ایران را مطرح کرده اند که انتظار داریم این موارد با دقت از سوی مدیران مربوطه پیگیری و اجرا شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70712/مردم-به-مسئولان-گریزان-از-دین-مهلتی-نخواهند-داد
بستن   چاپ