پیام سپاهان
دادستان ها باید حساب مردم را از بدخواهان جدا کنند
شنبه 28 مهر 1397 - 16:37:07
پیام سپاهان - اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت : در شرایطی که بدخواهان مترصد سوء استفاده هستند، دادستان ها باید با هوشیاری حساب مردم را از بدخواهان جدا کنند.
به گزارش ایرنا، علی اصفهانی روز شنبه در نشست فصلی دادستان های عمومی و انقلاب استان اصفهان افزود : گلایه های مردم گلایه های به حقی است که باید شنیده، رسیدگی و مرتفع شود.
وی اظهارداشت: ما امروز در وضعیت جنگ اقتصادی قرار دادیم و لازم است همه ما با امور به صورت انقلابی و جهادی برخورد و دادستان ها باید صد در صد انقلابی عمل کنند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد : امروز عمده مشکلات جامعه ما اجتماعی است که همین مشکلات با سوء تدبیر و کم توجهی مسوولان می تواند تبدیل به مسایل سیاسی، امنیتی شده و هزینه های گزافی به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد : وضعیت کنونی در کشور به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود، امید و نوید می دهند و از ما می خواهند صبر و مقاومت داشته باشیم و با وجود همه مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم به آینده امیدوار هستند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: برخورد محترمانه با مردم، تبعیت از قانون و فرمایشات رهبری، نظارت بر زیرمجموعه از جمله ضابطان قضایی، برخورد جدی با متعرضان به کامیون ها و مخلان عبور و مرور و شناسایی مشکلات دادسرا و تلاش در راستای رفع آنها از جمله وظایف مهمی است که دادستان های حوزه های قضایی باید در دستور کار داشته باشند.
نشست فصلی دادستانهای عمومی و انقلاب استان اصفهان با حضور در محل زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.
6994/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70754/دادستان-ها-باید-حساب-مردم-را-از-بدخواهان-جدا-کنند
بستن   چاپ