پیام سپاهان
لوتی در سوره
شنبه 28 مهر 1397 - 16:38:12
پیام سپاهان - "لوتی" نمایشی از یک گنده لات دهه 30 که سرانجام توبه می‌کند و جوانمردانه کشته می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، نمایش "لوتی" روایتگر داستان زندگی یکی از گنده لات های دهه 30 تهران است که در سال‌های پایانی زندگی خود در دوراهی میان خیر و شر قرار می گیرد.
در طول این نمایش "بازپرس" در تلاش است "طیب" -که اکنون در یک قدمی چوبه دار است- نامه ای برای عفو خود بنویسد، او نمی پذیرد و اعدام را سربلندی می داند.
تا کنون این نمایش در جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر روح الله جوایز متعددی را در برای نویسندگی، کارگردانی و بازیگری دریافت کرده است.
از نقاط قوت تئاتر "لوتی" می توان به طراحی صحنه آن اشاره کرد، چرا که با تغییر دکور در لحظات مختلف اجرا، مخاطب به خوبی می تواند زوایای دید مختلفی داشته باشد.
سید روح الله فهیمی کارگردان و تهیه کننده "لوتی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این نمایش درباره داستان واقعی مردی در دهه30 به نام طیب (معروف به لوتی) است که سرانجام توبه می کند و از یک انسان دائم الخمر به یک آزاده تبدیل و در نهایت جوانمردانه کشته می‌شود.
این نمایش تا 30 مهرماه هر شب ساعت 19 تا 20 در سالن حوزه هنری سوره واقع در خیابان آمادگاه روی صحنه می رود. در این نمایش مصطفی بیگدلی و احمدرضا سلیمانی به ایفای نقش پرداخته اند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70759/لوتی-در-سوره
بستن   چاپ