پیام سپاهان
فرماندار تیران: مدیران و کارمندان ناکارآمد برکنار می شوند
شنبه 28 مهر 1397 - 20:39:53
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار تیران و کَرون گفت: مدیران و کارمندان ناکارآمد شهرستان که نارضایتی و ناامیدی در جامعه ایجاد کنند، از مسئولیت خود برکنار می شوند.
به گزارش ایرنا، مجید حججی روز شنبه در شورای اداری شهرستان تیران و کَرون افزود: بی تفاوتی در مسئولیت، بداخلاقی، بی نظمی و ایجاد التهاب در جامعه از مصادیق تخلف برخی از کارمندان و مدیران در بخش های مختلف است.
وی هشدار داد: پرونده کارمندان و مدیران دستگاه اداری که با رفتارهای اشتباه خود، نارضایتی و ناامیدی از نظام را در کشور ایجاد کنند در کمیته تخلفات اداری شهرستان بررسی و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.
فرماندار تیران و کَرون بدون اعلام شمار مدیران و کارمندان ناکارآمد این شهرستان گفت: تاکنون برای تغییر این دسته افراد، تصمیم گیری و از ادارات کل استان نیز درخواست معرفی نیروهای جایگزین شده است.
وی با بیان اینکه بعضی افراد در داخل کشور و در بدنه اجرایی و مسئولیت های دولتی به کشور خیانت می کنند، یادآور شد: چنین افرادی مانند دشمنان به کشور خیانت می کنند و صدمه آنها بیش از دشمنان نظام است.
حججی با بیان اینکه چالش های سیاسی و امنیتی در تیران و کَرون وجود ندارد، گفت: این منطقه به لحاظ هوشیاری و دینداری مردم جزو مناطق امن و بدور از حواشی استان اصفهان به شمار می رود و در شرایط حساس کشور، این شهرستان دارای امنیت و آرامش است.
وی تلاش برای رفع مشکلات و کمبودهای شهرستان را خواستار شد و گفت: ظرفیت شوراهای اسلامی، شهرداری ها و دهیاری ها برای خروج از مشکلات و تامین نیازهای هر منطقه توسط دستگاه های اداری مغفول مانده و نیاز به هم افزایی بین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و مردمی است.
فرماندار تیران و کرون با اشاره به تغییرات صورت گرفته در چارت سازمانی این فرمانداری و تغییر مدیران اجرایی منطقه افزود: فرمانداری این شهرستان بر اساس چارت سازمانی جدید دارای دو معاونت شامل معاونت برنامه ریزی و عمرانی و معاونت سیاسی و اجتماعی است که معاونان جدید بزودی معرفی خواهند شد.
وی اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر استفاده از نیروهای وزارت کشور در پُست های سازمانی، استفاده از سایر افراد شاغل در بخش های دیگر ممکن نیست و گزینه های دارای سابقه وزارت کشور برای بخشداری ها و معاونت فرمانداری پیشنهاد شده اند.
در این نشست محمد محمدی به عنوان بخشدار مرکزی و ذبیح الله ابراهیمی به عنوان بخشدار کَرون شهرستان معرفی و از خدمات رضا صفری در تصدی بخشداری مرکزی و محمد محمدی در بخشداری کَرون تقدیر شد.
رضا صفری بر اساس حکم استاندار اصفهان به عنوان معاون مدیرکل اتباع خارجه استانداری اصفهان معرفی شده است.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 30 اداره دولتی، دو بخشداری، سه دانشگاه، سه شهرداری با ظرفیت بیش از 500 کارمند، بیش از یکهزار و 200 معلم و استاد است.
این شهرستان با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
6027/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70773/فرماندار-تیران--مدیران-و-کارمندان-ناکارآمد-برکنار-می-شوند
بستن   چاپ