پیام سپاهان
ورزشکاران سازمان یافته اردستان 31 درصد افزایش یافت
شنبه 28 مهر 1397 - 20:40:30
پیام سپاهان - کاشان- رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: جمعیت ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در 6 ماهه نخست سال جاری 31 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس روحانی روز شنبه در حاشیه نخستین طرح استعدادیابی رشته والیبال در بین دانش آموزان دختر اردستان بیان کرد: افزون بر یک هزار و 500 ورزشکار آقا و خانم در این شهرستان داریم و 39 هیات ورزشی نیز فعالیت می کنند.
وی با اشاره به حضور یک هزار و 200 نفر در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی ورزش و جوانان و هیات های ورزشی افزود: برگزاری طرح هایی مانند استعدادیابی نیز در پی انتخاب بهترین های والیبال از بین دانش آموزان دختر برای مسابقات استانی در قالب تیم های والیبال صورت می گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان اضافه کرد: 74 نفر از دانش آموزان ابتدا در این طرح شرکت کردند و هیات والیبال نیز متعهد به تامین فضا و تجهیزات مورد نیاز است.
وی عنوان کرد: تفاهم نامه ای برای استعدادیابی رشته های تکواندو و کشتی نیز بین دانش آموزان اردستانی از سوی ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و آموزش و پرورش به امضا خواهد رسید.
روحانی هدف از این اقدام را شناسایی دانش آموزان با استعداد در رشته های گوناگون برای شرکت در مسابقه های ورزشی، زیر نظر مربیان با تجربه عنوان کرد.
شهرستان افزون بر 42 هزار نفری اردستان با جمعیت دانش آموزی بیش از چهار هزار و 400 نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70778/ورزشکاران-سازمان-یافته-اردستان-31-درصد-افزایش-یافت
بستن   چاپ