پیام سپاهان
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان:
بازارهای میوه و تره بار محلی در شهرستان‌ها ایجاد شود
شنبه 28 مهر 1397 - 20:40:42
پیام سپاهان - اصفهان - معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: به منظور کاهش قیمت میوه در شهرستان‌ها بهتر است به سمت ایجاد بازارهای میوه و تره بار محلی بروند.

به گزارش خبرنگار مهر ، اسماعیل نادری ظهر شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: بدنبال شکایت از افزایش قیمت میوه در شهرستان ها پیشنهاد می شود که با همکاری واحدهای توانمند و شرکت های تعاونی به سمت ایجاد بازارهای میوه و تره بار محلی بروند و زمینه کاهش قیمت در منطقه خود را ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت مسئولیتی در قبال افزایش قیمت میوه ها ندارد،‌ گفت: نظارت بر بازارهای روز جزء وظایف شهرداری ها است.
معاون بازرگانی اداره کل صنعت و معدن و تجارت اصفهان در خصوص نظارت شهرستان‌ها بر کالاهای تقلبی ادامه داد: شهرستان‌هایی چون خوانسار که در حوزه تولید و برندسازی کالاهایی خاص همچون عسل یا دیگر موارد فعال هستند باید از خرید و تولید کالاهای تقلبی اجتناب کنند و اگر فرهنگ خرید در مردم اصلاح شود مطمئناً مشکلات حل شدنی خواهد بود.
توزیع لاستیک بین کامیون های درون شهری از امروز
وی بیان داشت: در هفته‌های اخیر هشت هزار و 900 حلقه لاستیک بین کامیون‌داران استان تقسیم شده است که در وهله اول بین کامیون‌های بین شهری بوده است و از امروز لاستیک بین کامیون‌های درون شهری نیز توزیع خواهد شد.
نادری در خصوص کمبود سهمیه آرد شهرستان‌ها گفت: این موضوع در کارگروه استان قابل طرح است و شهرستان‌هایی که با کمبود سهمیه آرد مواجه هستند می توانند تقاضای افزایش خود را به کارگروه استان ابلاغ کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70780/بازارهای-میوه-و-تره-بار-محلی-در-شهرستان‌ها-ایجاد-شود
بستن   چاپ