پیام سپاهان
نصر: انتقادم نسبت به کسانی است که فضا را مسموم می‌کنند
یکشنبه 29 مهر 1397 - 11:19:43 AM
ایسنا
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان گفت: اهالی رسانه در طی این سال‌ها ارادت من را نسبت به خودشان می‌دانند و اگر در روزهای گذشته انتقاداتی از سوی من شنیده شد، خطاب به کسانی بود که انصاف را رعایت نکرده و تلاش می‌کنند با مسموم کردن فضا اهداف خود را دنبال کنند.
  علیرضا نصر اصفهانی، صبح امروز (یکشنبه) در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی این کلانشهر اظهار کرد: توجه به ورزش و توسعه آن در همه آحاد جامعه بسیار مهم است، به همین دلیل ورزش در ایران باستان در رشته‌های مختلف رواج داشته است. امروز باید زمینه تحرک و پویایی را در جامعه ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: افزایش سطح آگاهی جامعه در زمینه ورزش اهمیت بسیاری دارد که شهرداری اصفهان باید در این زمینه همه تلاش خود را انجام دهد. امروز 120 ایستگاه ورزشی در شهر اصفهان وجود دارد که باید به 200 ایستگاه افزایش پیدا کند. اقدامات صورت گرفته موثر بوده و جنب‌وجوشی را در اصفهان شاهد هستیم.
نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان تصریح کرد: ورزش باید در سبک کالای روزانه شهروندان قرار بگیرد. کشورهای توسعه یافته به ورزش همچون آب و نان نگاه می‌کنند و همین مساله موجب می‌شود جامعه از پویا نبودن و کم تحرکی رها شود. امروز فقر حرکتی و کم تحرکی یکی از دغدغه‌های مردم است.
نصر اصفهانی گفت: همچنین باید تفریحات سالم از جمله ورزش را ارزان‌سازی کنیم تا ایم مساله مهم در شهر همه گیر شده و شهروندان از همه طبقات بتوانند از ورزش و تفریحات سالم استفاده کنند.
وی تاکید کرد: در ادامه باید تیم‌های موفق تحت حمایت قرار بگیرند. همچنین شهرداری اصفهان باید از ورزش در محلات نیز حمایت کند. امیدوارم روزهای خوبی برای ورزش اصفهان رقم بخورد.
نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان افزود: اهالی رسانه در طی این سال‌ها ارادت من را نسبت به خودشان می‌دانند و اگر در روزهای گذشته انتقاداتی از سوی من شنیده شد، خطاب به کسانی بود که انصاف را رعایت نکرده و تلاش می‌کنند با مسموم کردن فضا اهداف خود را دنبال کنند.
نصر اصفهانی تصریح کرد: با وجود گذشت یک سال، نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و همدل و با هماهنگی در تلاش هستیم مشکلات شهر را کاهش داده و در راستای تعالی شهر گام برداریم. در این زمینه از رقبای سیاسی نیز دعوت می‌کند در این راستا به مدیریت امروز شهر کمک کنند. 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/70805/نصر--انتقادم-نسبت-به-کسانی-است-که-فضا-را-مسموم-می‌کنند
بستن   چاپ