پیام سپاهان
سایه ارز بر هزینه‌های شهرداری/ هزینه‌ها 4 برابر شده است
يکشنبه 29 مهر 1397 - 11:19:44
پیام سپاهان - شهردار اصفهان با حضور در جلسه علنی شورای شهر گفت: با مشکل جدی افزایش قیمت‌ها روبه‌رو هستیم و هزینه‌های شهرداری در سازمان اتوبوسرانی چهار برابر شده است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان اظهار کرد: سال گذشته 50 اتوبوس خریداری شده و 30 اتوبوس نیز بازسازی شده است.
وی با اشاره به جلسه‌ای که با یک شرکت تولید‌ کننده اتوبوس داشته ادامه داد: در آینده 300 اتوبوس دیگر خریداری خواهد شد که قرار شده است 50 درصد آن را دولت تامین کند، 30 درصد را نیز وام خواهیم گرفت و تنها 20 درصد باید از جانب شهرداری تامین شود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در عین حال خطوط 72 و 56 با رسد کردن مطالبات مردمی راه اندازی شده است. گزارش‌ها نیز نشان می‌دهد مردم رضایت خوبی از احداث این خطوط دارند اما با مشکل جدی افزایش هزینه‌‌های سازمان اتوبوسرانی روبه‌رو هستیم.
نوروزی گفت: در هزینه‌های شهرداری از جمله در سازمان اتوبوسرانی با افزایش چهار برابری روبه‌رو هستیم و این مساله فشار زیادی بر شهرداری وارد آورده است. به همین دلیل نمی‌توان با بلیط 700 تومانی این هزینه‌ها را پوشش داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70806/سایه-ارز-بر-هزینه‌های-شهرداری--هزینه‌ها-4-برابر-شده-است
بستن   چاپ