پیام سپاهان
برای گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال
یک نیمه به پایان رسید...
يکشنبه 29 مهر 1397 - 11:19:54
پیام سپاهان - تیم گیتی پسند اصفهان توانست با کسب 31 امتیاز و با اختلاف یک امتیاز بیشتر نسبت به مس سونگون ورزقان قهرمان نیم فصل شود اما این فقط نیمی از راه است که باید فراموش شود چون نیم فصل مهم‌تری در انتظار گیتی پسندی‌ها است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، تیم گیتی پسند اصفهان با کسب 31 امتیاز از 39 امتیاز ممکن نیم فصل را به پایان رساند تا لقب قهرمان را در نیم فصل به خود اختصاص دهد.
شروعی حرفه‌ای در لیگ ایران
تیم گیتی پسند لیگ امسال را مانند سال‌های گذشته حرفه‌ای آغاز کرد و تقریباً 45 روز قبل از شروع لیگ تمرینات خود را شروع کرد تا از همان ابتدا یکی از شانس‌های بزرگ قهرمانی به حساب بیاید و اکنون نیمی از آن مسیر را به خوبی سپری کرده است.
نگاهی به آمار
تیم رضا لک از 13 بازی که انجام داد، ده برد و یک تساوی و دو باخت را بدست آورده است، تیمی که 56 گل زده، 27 گل خورده و تفاضل مثبت 29 رادر کارنامه نیم فصل خود ثبت کرده تا کارنامه قابل قبولی را در نیم فصل از خود به نمایش گذاشته باشد و به هوادران خود امید قهرمانی بدهد.
در خانه، فقط پیروزی
گیتی پسندیها که در نیم فصل هواداران پرشوری را در خانه به همراه داشتند، هر هفت بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا پاسخ خوبی به هواداران حمایت کننده خود داده باشند و انگیزه آن هارا برای حمایت در نیم فصل دوم مضاعف کنند.
قهرمان نیم فصل 6 بازی خارج از خانه داشت، برابر تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری بازی را واگذار و در مقابل سوهان محمد سیما قم به تساوی دست یافت که بازی‌های دور برگشت شاگردان لک در مصاف با این سه تیم برای انتقام گرفتن، بازی‌های حساسی خواهد بود.
احمد عباسی، جاوید، عالیقدر؛ ستون‌های تیم
سعید احمد عباسی در نیم فصل مسابقات نمایش بسیار خوبی از خود برجای گذاشت، با این که برخی صحبت از این می‌کردند که با آمدن مهدی جاوید وی به یک نیمکت نشین تبدیل خواهد شد اکنون با 17 گل، آقای گل مسابقات است و خط بطلانی بر تمام حواشی پیرامون خود کشید. از آن سو جاوید که نتوانست چند هفته ابتدایی لیگ را بخاطرحضور در جام باشگاه‌های آسیا با تیم بانک بیروت برای گیتی پسندیها بازی کند با اضافه شدنش به تیم تا اتمام نیم فصل 13 گل به ثمر رسانده است تا نیم نگاهی به تکرار آقای گلی خود داشته باشد.
مهران عالیقدر هم که یکی از مهره‌های تأثیر گذار رضا لک است با 8 گل، سومین گلزن تیم گیتی پسند است تا این سه بازیکن 67 درصد از گل‌های زده شده گیتی پسند را به ثمر رسانده باشند.
تبدیل ضعف به قدرت
تیم گیتی پسند که چند بازی اول فصل به علت ناهماهنگی میان بازیکنان در دقایق ابتدایی بازی دروازه خود را باز شده می‌دید و در دست گرفتن روند و مدیریت بازی ضعف داشت و حتی در بازی برابر تیم پارسیان شهر قدس در 30 ثانیه ابتدای بازی گل دریافت کرد، این هفته‌های اخیر نیم فصل به هماهنگی لازمی رسید که نه تنها کنترل بازی را دردست خود می‌گرفت بلکه در بیشتر مواقع گل اول بازی را نیز آن‌ها وارد دروازه حریفان خود کردند.
دست‌های همیشه
قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال که چندسالی هست خیالش از دروازبان خود راحت است. امسال هم با در اختیار داشتن سپهر محمدی سنگربان تیم ملی مشکلی درون دروازه خود نمی‌بیند. سپهر محمدی تا اینجای مسابقات فقط در دو بازی دروازه خود را بسته نگه داشت اما سیوهای بی نظیر او در مسابقات اخیر نقش چشمگیری در پیروزی‌های گیتی پسند داشته است.
نیمی از انتظارات برآورده شد
رضا لک که امسال بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، ابتدای فصل در مصاحبه‌های خود گفت که انتظارات از فوتسال اصفهان و گیتی پسند بالا است واین تیم فقط قهرمانی می‌خواهد و البته این نکته را هم گفت که گیتی پسند بازی به بازی به شرایط بهتری می‌رسد و هواداران خود را خوشحال خواهیم کرد که تا پایان نیم فصل به این هدف رسیده است و هواداران از رضا لک و تیم گیتی پسند راضی هستند و آماده حمایت از این تیم تا پایان فصل هستند.
گیتی پسند در ادامه
قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال ایران پس از استراحتی تقریباً یک هفته‌ای پس از آخرین بازی خود در برابر ملی حفاری اهواز، از روز شنبه 28 مهرماه تمرینات خود را مجدداً آغاز کرد تا در ادامه مسابقات هم پر قدرت ظاهر شود و در پایان فصل قهرمانی را به هواداران هدیه کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70814/یک-نیمه-به-پایان-رسید
بستن   چاپ