پیام سپاهان
رییس هیئت تنیس اصفهان مدعی شد:
مخصوص مرفهین برچسب اشتباه تنیس
يکشنبه 29 مهر 1397 - 11:19:56
پیام سپاهان - فرهاد رحیمی گفت: متاسفانه بر روی رشته تنیس برچسب گذاشته‌اند که مخصوص مرفهین است و نیاز به هزینه زیادی دارد که در واقعیت این گونه نیست و با شناخت این رشته ورزشی مردم می‌توانند ارتباط بیشتری با این رشته ورزشی برقرار کنند.
فرهاد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: همایش همگانی تنیس در 27 مهرماه در جاده سلامت ناژوان اصفهان برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.
وی با اشاره به اینکه بیش از صد نفر در مدت زمان 3 ساعت توانستند با این رشته ورزشی از نزدیک آشنا شوند، گفت: در منطقه ناژوان چندین زمین تنیس با مشارکت شهرداری اصفهان ایجاد شده بود تا مردم بتوانند از نزدیک با این رشته ورزشی آشنا شوند.
رییس هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه بر روی رشته تنیس برچسب گذاشته‌اند که مخصوص مرفهین است و نیاز به هزینه زیادی دارد که در واقعیت اینگونه نیست و با شناخت این رشته ورزشی مردم می‌توانند ارتباط بیشتری با این رشته ورزشی برقرار کنند. در سال جاری حداقل دو همایش همگانی تنیس دیگرخواهیم داشت که برنامه‌های مناسبی در این رابطه در نظر گرفته شده است.
رحیمی یکی از اهداف برگزاری چنین همایش‌هایی را ایجاد نشاط و فعالیت ورزشی در سطح جامعه دانست وافزود: در چنین همایش‌هایی نیز می‌توان استعدادیابی خوبی کرد و بازیکنان جدیدی را شناسایی و با آموزش و سرمایه گذاری به میادین معرفی کرد. متاسفانه در ایران فعالیت ورزشی افراد جامعه کم است که چنین همایش‌هایی در سطح جامعه می‌تواند باعث ایجاد انگیزه، نشاط اجتماعی و تحرک برای افراد جامعه باشد.
وی در پاسخ به این سؤال که درکشور استعدادهای مناسبی دارد و علت شکوفا نشدن این استعدادها چیست، اظهارکرد: مهم‌ترین علت شکوفا نشدن استعدادهای ورزشی عدم مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب است. هیئت تنیس برای ورزشکاران خود برنامه ریزی بلند مدت انجام داده تا به مرحله شکوفایی ودر نهایت تیم ملی برسند.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70816/مخصوص-مرفهین-برچسب-اشتباه-تنیس
بستن   چاپ