پیام سپاهان
"نت تلنت 2018" در اصفهان برگزار می‌شود
يکشنبه 29 مهر 1397 - 15:10:32
پیام سپاهان - رویداد "نت تلنت 2018 (Net Talent 2018)" با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای مجازی، آبان ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سومین رویداد نت تلنت، جهت شناسایی و معرفی استعدادهای مجازی به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، خیریه شجره طیبه و گروه رسانه‌ای ایران فا با عنوان "نت تلنت 2018 (Net Talent 2018)" آبان ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
در این رویداد که تجربه محور است، قرار است سخنرانان تجربه‌های شکست و پیروزی خود را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند، همچنین در این رویداد موارد آموزشی در خصوص کسب و کارهای اینترنتی نیز مطرح خواهد شد.
مهدی علیپور- موسس استارت آپ های آوابوک (فرابوک) و میلوژی، مجید علوی زاده مؤسس مجید آنلاین، وحید رجبلو مؤسس توانیتو، میلاد صالحی مؤسس اپریویو و حسین طالبی مدیرعامل شرکت مهندسی کسرا از سخنرانان این رویداد هستند.
همچنین در این رویداد پشوتن پورپزشک- مدیرعامل فروشگاه اینترنتی بامیلو به عنوان میهمان ویژه و سخنران اصلی حضور دارد.
این رویداد پنجشنبه 10 آبان ماه 1397در تالار ادب اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت برگزار می‌شود.
تمام عواید حاصل از ثبت نام در این رویداد صرف امور نیک در خیریه شجره طیبه می‌شود. علاقه‌مندان حوزه فن‌آوری اطلاعات و دنیای مجازی برای حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی nettalent.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70843/"نت-تلنت-2018"-در-اصفهان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ