پیام سپاهان
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن:
نمازی تا نیم فصل فرصت دارد
يکشنبه 29 مهر 1397 - 15:10:56
پیام سپاهان - عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: هیئت مدیره تصمیم گرفته تا نیم‌فصل از امید نمازی حمایت کند و بعد از آن باید ببینیم که انتظارات بر آورده شده است یا خیر تا بعد از آن تصمیم جدیدی اتخاذ شود.
احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد جایگاه فعلی و آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن وجود داشت، هفته گذشته با امید نمازی در هیئت مدیره یک جلسه داشتیم که ایشان توضیحات خودشان را به ما ارائه کردند. با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد با ایشان همکاری‌مان را ادامه می‌دهیم تا ببینیم روند تیم چگونه پیش می‌رود.
وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته تیم ذوب‌آهن روان و خوب بازی کرده است و در بازی با سپیدرود رشت دیدیم که تیم از داوری صدمه دید و یک پنالتی و یک گل صحیح برای ذوب‌آهن گرفته نشد. در کل داوری‌ها به ضرر ذوب‌آهن بود و تا حدودی در نتایج تیم تأثیر داشته است.
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال ذوب‌آهن تا نیم فصل اول امکان دارد امید نمازی برکنار شود یا خیر، گفت: هیئت مدیره تصمیم گرفته تا نیم‌فصل از امید نمازی حمایت کند و بعد از آن باید ببینیم که انتظارات بر آورده شده است یا خیر. نمازی مربی با دانشی در فوتبال ایران است و به ما قول داده است که تا نیم فصل بین چهار تیم اول لیگ باشیم. ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و بزرگی است و مبنای اولیه باشگاه قهرمانی در لیگ برتر بوده است.
جمشیدی در مورد جذب بازیکنان جدید و تقویت این تیم برای ادامه در لیگ، خاطرنشان کرد: با صلاح‌دید کادر فنی ارسلان مطهری و رحیم زهیوی برای تقویت خط حمله به تیم اضافه شدند و در نیم فصل هم بازیکنان جدیدی خواهیم گرفت.
وی در مورد افزایش بودجه باشگاه، افزود: باشگاه هر ساله یک بودجه ثابت از کارخانه ذوب‌آهن دریافت می‌کند. بودجه امسال هنوز تصویب نشده است اما به نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده است و رقم خوب و قابل ملاحظه‌ای است. باشگاه می‌خواهد از طریق قرارداد با اسپانسرها مبلغ مناسبی را برای تأمین مالی خود به دست بیاورد.
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن و دیگر باشگاه‌ها از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مبالغی طلب کار هستند که اطلاعات سعید آذری سخنگوی باشگاه در این رابطه بیشتر است و ایشان پیگیر حق و حقوق باشگاه هستند.
جمشیدی در رابطه با شکایت کمیته داوران از باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری، اظهار کرد: آذری یک سری صحبت هایی انجام داده است که خودش باید پاسخگو باشد و بنده در جریان نیستم.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70846/نمازی-تا-نیم-فصل-فرصت-دارد
بستن   چاپ