پیام سپاهان
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان:
طرح‌های فرهنگی باید با سرعت بیشتری اجرایی شود
يکشنبه 29 مهر 1397 - 15:11:00
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی شهر اصفهان باید با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، فریده روشن ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: جمعه بازار کتاب اصفهان باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
وی خواستار گزارش کامل از 11 مورد از مصوبات کمیسیون فرهنگی شد و بیان داشت: شهرداری در خصوص روند اجرای 11 مورد از مصوبات کمیسیون فرهنگی، گزارشی به شورای شهر ارائه نداده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با کمبود نیرو و عدم تناسب تخصص با شغل در مراکز فرهنگی رو به رو بودیم و این در حالی است که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با تورم نیرو روبه‌رو هستیم.
وی افزود: باید تعداد و تخصص‌ نیروهای سازمان و حوزه فرهنگی در همه مراکز، مورد ارزیابی و نیازسنجی قرار گیرد تا وظیفه نیروهای سازمان مشخص و از توانایی آنها به بهترین شکل استفاده شود.
روشن با بیان اینکه باید تدابیری اندیشیده شود که از بلاتکلیفی اعضا در تغییر و جابجایی مدیریت‌ها جلوگیری شود، تصریح کرد: برخی مراکز به بهانه تغییر مدیریت دچار رکود فعالیت و بلاتکلیفی اعضا می شوند که ادامه این روند آسیب زا بوده است.
وی گفت: لازم است برای کاستن مدت زمان جابه‌جایی ها و ادامه فعالیت مرکز در مدت زمان جابه‌جایی مدیر، بر مبنای سیاست واحد سازمان فرهنگی تدبیر و اندیشیده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تسریع در روند پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی را خواستار شد و افزود: ساماندهی و بهینه‌سازی تالار هنر که در خصوص آن، توسط شورای شهر اصلاح اولویت بندی انجام و تامین اعتبار شده، در حیات هنری شهر مورد اهمیت بوده و شهرداری در این زمینه گزارشی را به شورای شهر ارائه دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70848/طرح‌های-فرهنگی-باید-با-سرعت-بیشتری-اجرایی-شود
بستن   چاپ