پیام سپاهان
فرماندار:
حوزه حمل و نقل اردستان نیازمند نظارت جدی است
يکشنبه 29 مهر 1397 - 18:24:21
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار اردستان گفت: فقدان نظارت مناسب در حوزه حمل و نقل این شهرستان، مشکلاتی را در زمینه جابجایی مسافر به همراه داشته که نیازمند بازنگری می باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در جلسه کارگروه حمل و نقل اردستان بیان کرد: نزدیک به 60 دستگاه تاکسی درون شهری داریم اما به دلیل اجرای نامناسب قانون، حضورشان چندان مشهود نیست و شهروندان برای جابجایی همچنان با مشکل رو به رو هستند.
وی تصریح کرد: ریشه بیشتر اختلاف های حوزه حمل و نقل درون شهری اردستان، اقتصاد ضعیف و وضعیت نامناسب درآمدی در این شهرستان است.
فرماندار اردستان افزود: مشکلاتی نیز در حوزه فعالیت اتوبوس های برون شهری بین شرکت های مسافربری از جمله در زمینه جابجایی مسافر و زمان حرکت از مبدا و مقصد در اردستان و زواره داریم که با برگزاری جلسه و بازدید میدانی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
تاملی، نبود اتحادیه حمل و نقل در شهرستان اردستان و مشترک بودن فعالیت با شهرستان نائین را از دیگر مشکلات حوزه حمل و نقل برشمرد.
وی همچنین گفت: تکمیل نشدن پایانه مسافربری شهرداری اردستان موجب پراکندگی مرکزهای حمل و نقل درون شهری و برون شهری شده که باید شهرداری هرچه زودتر در این زمینه اقدام کند.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان نیز در ادامه عنوان کرد: 2 شرکت مسافربری اتوبوسرانی در اردستان، یک شرکت در شهر زواره و یک شرکت مسافربری سواری برون شهری نیز در اردستان کار حمل و نقل مسافران را به اصفهان و تهران بر عهده دارند.
داریوش مرادی افزود: همچنین 20 دستگاه مینی بوس کار جابجایی مسافران را از روستاها به اردستان و اصفهان انجام می دهند که مالکان این وسایل نقلیه می توانند برای دریافت لاستیک سهمیه ای از طریق اتحادیه حمل و نقل در نائین اقدام کنند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70863/حوزه-حمل-و-نقل-اردستان-نیازمند-نظارت-جدی-است
بستن   چاپ