پیام سپاهان
22 اثر از اصفهان به مرحله نهایی جشنواره ملی فانوس راه یافت
يکشنبه 29 مهر 1397 - 18:24:22
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: 22 اثر از هنرمندان این استان به مرحله نهایی و مسابقه دومین جشنواره ملی فانوس راه یافت.
دومین دوره جشنواره ملی فانوس که رویدادی هنری در حوزه دفاع مقدس است، یکم تا سوم آذر امسال همزمان با میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و ایام هفته وحدت در بندرعباس برگزار می شود.
جواد ایزد دوست روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 64 اثر از هنرمندان استان اصفهان به جشنواره فانوس ارسال شد که از بین این آثار 22 اثر به مرحله نهایی راه یافت.
وی اظهار داشت: این جشنواره شامل بخش هنرهای نمایشی ، تجسمی، سنتی ، موسیقی و سرود ، تواشیح و مدیحه سرایی، سینمایی ، رادیویی و تلویزیونی است.
مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه ترکیبی، تیزر، نماهنگ، فوتوکلیپ، فیلمنامه تلویزیونی، تحقیق و پژوهش(حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری مرتبط با هنر و سینمای دفاع مقدس)، نگاه ویژه (پوستر با موضوع مدافعان حرم) و بخش آزاد (فیلم کوتاه، مستند، تیزر، کلیپ) از دیگر بخش های این جشنواره است.
وی بیان کرد: هنرمندان اصفهان در سال 96 و در نخستین دوره این جشنواره، موفق به کسب چهار عنوان در بخش های هنرهای تجسمی، نمایش و فیلمنامه شدند.
اولین دوره جشنواره ملی فانوس تیرماه 96 در شهر ساری برگزار شد.
این جشنواره زیر نظر سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.
8114/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70864/22-اثر-از-اصفهان-به-مرحله-نهایی-جشنواره-ملی-فانوس-راه-یافت
بستن   چاپ