پیام سپاهان
ملی پوش تیر اندازی:
آینده خوبی در انتظار تیر اندازی نیست
دوشنبه 30 مهر 1397 - 12:42:40
پیام سپاهان - ملی پوش اصفهانی تیراندازی گفت: اگر وضعیت به همین گونه پیش برود آینده خوبی در انتظار این رشته ورزشی نیست و در آینده ضعیف‌تر از امروز خواهد شد.
حسین باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: قبل از مسابقات آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان در کره جنوبی هیچ گونه اردوی تدارکاتی نداشتیم که این مسئله یکی از علل ناکامی تیراندازان ایرانی در این مسابقات بود.
وی افزود: در مسابقات قهرمانی تیراندازی جهان که شهریور ماه در کره جنوبی برگزار شد، موفق شدم در بین صد و پنجاه نفر رتبه 13 بازی‌ها را کسب کنم که متاسفانه سهمیه المپیک به من تعلق نگرفت. نتایج در این رقابت‌ها بهتر از نتایج در جاکارتا بود و خوشبختانه توانستیم نتایج بهتری بگیریم.
ملی پوش اصفهانی تیر اندازی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور تأثیر زیادی بر روی این رشته ورزشی داشته است؛ چرا که تمام تجهیزات تیراندازی باید از خارج از کشور وارد شود و نوسانات ارزی بر روی قیمت‌ها دخالت فراوانی دارد.
باقری ادامه داد: برای نتیجه گرفتن در این رشته ورزشی استعداد، علاقه و امکانات تأثیر بسیار زیادی دارد و باید برای رشد و شکوفایی استعدادها امکانات را در اختیار آنها قرار داد که متاسفانه با چنین وضعیت اقتصادی چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.
بازیکن تیم ملی تیراندازی در رابطه با آینده این رشته گفت: اگر وضعیت به همین گونه پیش برود آینده خوبی در انتظار این رشته ورزشی نیست و در آینده ضعیف‌تر از امروز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی هندوستان در اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات ورودی سهمیه المپیک است و در صورت حمایت شدن شانس خوبی برای گرفتن سکو و سهمیه المپیک داریم.
کدخبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70921/آینده-خوبی-در-انتظار-تیر-اندازی-نیست
بستن   چاپ