پیام سپاهان
ملی پوش اصفهانی ووشو:
تایچی در اکثر اعزام‌های فدراسیون ووشو مظلوم واقع می‌شود
دوشنبه 30 مهر 1397 - 12:42:41
پیام سپاهان - مدال آور رشته تایچی گفت: امیدوارم با این دو مدالی که کسب کردم ثابت شده باشد که تایچی هم می‌تواند جزء رشته‌های مدال آور فدراسیون باشد که نیاز دارد نگاه بهتری به آن شود.
جواد نوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهارکرد: مسابقات جهانی تایچی در کشور بلغارستان از 5 تا 12 مهر ماه برگزار شد که یکی از سخت‌ترین و معتبرترین تورنمنت‌های جهان است.
وی با اشاره به اینکه در بخش بزرگسالان رتبه 10 را کسب کرده است، افزود: حضور بازیکنان چینی و آسیای شرقی در این تورنمنت موجب بالا رفتن سطح مسابقات شده بود که به لطف خدا توانستم 2 مدال برنز در بخش جوانان کسب کنم.
ملی پوش اصفهانی ووشو خاطر نشان کرد: امیدوارم تایچی از فدراسیون ووشو جدا شود چرا که تایچی یک رشته درمانی و بسیار خاص است. این رشته در کشورهایی مانند چین فدراسیون جدا از ووشو دارد. تفکیک از فدراسیون موجب استقلال و رشد بیشتر تایچی خواهد شد.
نوری با اشاره به اینکه در اکثر اعزام‌های فدراسیون ووشو، تایچی مظلوم واقع می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با این دو مدالی که آوردم ثابت شده باشد که تایچی هم می‌تواند جزء رشته‌های مدال آور فدراسیون باشد و نگاه بهتری به آن شود.
وی با بیان اینکه مسابقات جهانی تایچی دوسال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در تورنمنت بعدی مدال طلا بیاورم و برای کشورم افتخار آفرین باشم.
کدخبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70923/تایچی-در-اکثر-اعزام‌های-فدراسیون-ووشو-مظلوم-واقع-می‌شود
بستن   چاپ